Запис Детальніше

Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту
 
Creator Яшкіна, О.І.
 
Description Розглянуто сутність та зміст маркетингових досліджень, які передують відкриттю нового торгівельного об’єкту. Обґрунтовано необхідність проходження п’яти етапів маркетингового дослідження для зменшення підприємницьких ризиків, прогнозування продажу, моделювання споживацької поведінки у новому торгівельному об’єкті.
Paper considers the essence and content of marketing research, preceding the opening of a new retail building. The necessity of passing the five stages of marketing research to reduce business risks, sales forecasting, modeling of consumer behavior in the new retail building is justified.
 
Date 2014-12-19T20:03:47Z
2014-12-19T20:03:47Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту / О.І. Яшкіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 383-387. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
XXXX-0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72164
658.8(075.8)
 
Language uk
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України