Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту
|
|
Creator |
Яшкіна, О.І.
|
|
Description |
Розглянуто сутність та зміст маркетингових досліджень, які передують відкриттю нового торгівельного об’єкту. Обґрунтовано необхідність проходження п’яти етапів маркетингового дослідження для зменшення підприємницьких ризиків, прогнозування продажу, моделювання споживацької поведінки у новому торгівельному об’єкті.
Paper considers the essence and content of marketing research, preceding the opening of a new retail building. The necessity of passing the five stages of marketing research to reduce business risks, sales forecasting, modeling of consumer behavior in the new retail building is justified. |
|
Date |
2014-12-19T20:03:47Z
2014-12-19T20:03:47Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту / О.І. Яшкіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 383-387. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72164 658.8(075.8) |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|