Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних
|
|
Creator |
Сидорко, Т.
|
|
Subject |
Корпусна лінгвістика
|
|
Description |
У статті йдеться про актуальність та принципи створення корпусу рекламних текстів, збалансованого за жанрами, моделями тощо. Укладання корпусів рекламних текстів з їх наступним лінгвістичним аналізом дозволяє створити надійну базу для проведення лінгвістичних та психолінгвістичних досліджень, використовуючи різні методи для отримання статистично надійних результатів. |
|
Date |
2014-12-30T21:23:43Z
2014-12-30T21:23:43Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних / Т. Сидорко // Лексикографічний бюлетень: Зб. наук. пр. — К.: Ін-т української мови НАН України, 2006. — Вип. 13. — С. 19-22. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
XXXX-0118 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72843 161.2.81‘322 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Лексикографічний бюлетень
|
|
Publisher |
Інститут української мови НАН України
|
|