Запис Детальніше

Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних
 
Creator Сидорко, Т.
 
Subject Корпусна лінгвістика
 
Description У статті йдеться про актуальність та принципи створення корпусу рекламних
текстів, збалансованого за жанрами, моделями тощо. Укладання корпусів рекламних
текстів з їх наступним лінгвістичним аналізом дозволяє створити надійну базу для
проведення лінгвістичних та психолінгвістичних досліджень, використовуючи різні
методи для отримання статистично надійних результатів.
 
Date 2014-12-30T21:23:43Z
2014-12-30T21:23:43Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних / Т. Сидорко // Лексикографічний бюлетень: Зб. наук. пр. — К.: Ін-т української мови НАН України, 2006. — Вип. 13. — С. 19-22. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
XXXX-0118
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72843
161.2.81‘322
 
Language uk
 
Relation Лексикографічний бюлетень
 
Publisher Інститут української мови НАН України