Термін-фразеологізм як репрезентант специфіки міжнаціональної комунікації в сфері менеджменту та маркетингу
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Термін-фразеологізм як репрезентант специфіки міжнаціональної комунікації в сфері менеджменту та маркетингу
|
|
Creator |
Житнікова, К.В.
|
|
Subject |
Язык и социум: национально-культурная картина мира и национально-культурная специфика межъязыковой коммуникации
|
|
Description |
В статье рассматривается определение и особенности функционирования термина-фразеологизма в терминосистеме менеджмента и маркетинга. Этот специфический вид лингвистического знака с признаками фразеологизма и функциями термина есть составляющей понятиевого пространства Делового Английского Языка. Универсальность концепта Делового Английского Языка доказывается на основе анализа 450 терминов-фразеологизмов, полученных методом сплошной выборки из периодических изданий последних лет по менеджменту и маркетингу.
В статті розглядається визначення та особливості функціонування терміна-фразеологізма в терміносистемі менеджменту та маркетингу. Цей специфічний вид лінгвістичного знаку з ознаками фразеологізма та функціями терміна є складовою поняттєвого простору Ділової Ангійської Мови. Універсальність концепту Ділова Англійська Мова доводиться на основі аналізу 450 термінів-фразеологізмів, отриманих методом суцільної вибірки з періодичних видань останніх років по менеджменту та маркетингу. The article under research deals with the definition and functional specifics of Phraseological Unit With Terminological Meaning in the terminological system of Management and Marketing. This specific type of a linguistic sign has properties of a Phraseological Unit and functions as a term, being the constituent of the notional space of Business English. The concept of Business English is found to be universal and this fact is proved through the analysis of 450 Phraseological Unit With Terminological Meaning, which were selected from periodicals in Management and Marketing of the recent years. |
|
Date |
2015-01-15T18:35:09Z
2015-01-15T18:35:09Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Термін-фразеологізм як репрезентант специфіки міжнаціональної комунікації в сфері менеджменту та маркетингу / К.В. Житнікова // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 37. — С. 35-38. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/73778 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|