Символістичність рекламної реальності як змодельованого сновидіння
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Символістичність рекламної реальності як змодельованого сновидіння
|
|
Creator |
Брудницька, Л.І.
|
|
Subject |
Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития
|
|
Description |
В сообщении рассматривается массив рекламных материалов с точки зрения соотнесения смысловых элементов и способов их использования с таковыми в сновидении как измененной реальности.
У статті розглянуто масив рекламних матеріалів з точки зору співвіднесення смислових елементів і способів їх застосування з такими ж самими у сновидіннях як у реальності, що змінена. The article deals with the scape of advertising materials from the point of view of correlation of national elements and ways of their use with such elements in dreams as changed reality. |
|
Date |
2015-01-19T14:09:30Z
2015-01-19T14:09:30Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Символістичність рекламної реальності як змодельованого сновидіння / Л.І. Брудницька // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 37-38. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74209 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|