Запис Детальніше

Символістичність рекламної реальності як змодельованого сновидіння

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Символістичність рекламної реальності як змодельованого сновидіння
 
Creator Брудницька, Л.І.
 
Subject Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития
 
Description В сообщении рассматривается массив рекламных материалов с точки зрения соотнесения смысловых элементов и способов их использования с таковыми в сновидении как измененной реальности.
У статті розглянуто масив рекламних матеріалів з точки зору співвіднесення смислових елементів і способів їх застосування з такими ж самими у сновидіннях як у реальності, що змінена.
The article deals with the scape of advertising materials from the point of view of correlation of national elements and ways of their use with such elements in dreams as changed reality.
 
Date 2015-01-19T14:09:30Z
2015-01-19T14:09:30Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Символістичність рекламної реальності як змодельованого сновидіння / Л.І. Брудницька // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 37-38. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74209
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України