Запис Детальніше

Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу
 
Creator Смирнова, Т.В.
 
Subject Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития
 
Description В статье характеризуются непроизвольное внимание реципиента рекламного текста и средства, которые нужно использовать автору этих текстов для его привлечения.
У статті характеризуються недовільна увага реципієнта рекламного тексту та засоби, які слід застосовувати автору текстів для її привернення.
The article characterizes involuntary attention of a recipient of an advertising text and means which the author of these texts needs to use for its attraction.
 
Date 2015-01-19T18:36:42Z
2015-01-19T18:36:42Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу / Т.В. Смирнова // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 78-84. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74255
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України