Культурологічні та педагогічні контексти творчості Германа Гессе
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Культурологічні та педагогічні контексти творчості Германа Гессе
|
|
Creator |
Оришака, Ю.М.
Оришака, О.М. |
|
Subject |
Художественное произведение: культурологический анализ
|
|
Description |
Статья посвящена проблеме культурологических и педагогических контекстов творчества выдающегося немецкого прозаика, поэта, публициста, библиофила Германа Гессе. Прослежен генезис творческих интенций писателя, направления литературно-культурной и критической рецепции его произведений в контексте тенденций западноевропейской литературы ХХ столетия и философии, религиозных учений Востока.
Стаття присвячена проблемі культурологічних та педагогічних контекстів творчості видатного німецького прозаїка, поета, публіциста, бібліофіла Германа Гессе. Простежено генезу творчих інтенцій письменника, напрямки літературно-культурної і критичної рецепції його творів у контексті тенденцій західноєвропейської літератури ХХ століття та філософії і релігійних вчень Сходу. The article is devoted to the works of outstanding german presoist, publicist, poet and bibliphile – Heinrich Hesse. It deals with the problem of the culturological and pedagogical contexts of his creative work. There was odserved genesis of the writer΄s creative intentions; litrary, cultural and critical perception of his works in the context of Western – European literature of the 20 –th centure, philosophy and religions stadies of the East. |
|
Date |
2015-01-20T13:13:34Z
2015-01-20T13:13:34Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Культурологічні та педагогічні контексти творчості Германа Гессе / Ю.М. Оришака, О.М. Оришака // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 134-136. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74342 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|