Запис Детальніше

Особливості формування конкурентної позиції виробника зерна на світовому товарному ринку

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування конкурентної позиції виробника зерна на світовому товарному ринку
 
Creator Голосов, О.О.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Щодо стратегії позиціонування сировини, зокрема стратегічно важливої для України – зернових на міжнародному ринку, то до теперішнього часу зазначена система не знайшла широкого відображення у вітчизняних економічних та маркетингових концепціях, проте є тим важливим чинником, який забезпечує конкурентну спроможність держави на світовому товарному ринку та є базовим показником перспектив орієнтаційного розвитку економіки України і тому потребує детальнішого аналізу, що становить мету нашого дослідження.
 
Date 2015-01-20T14:49:49Z
2015-01-20T14:49:49Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Особливості формування конкурентної позиції виробника зерна на світовому товарному ринку / О.О. Голосов // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 50. — С. 34-38. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74366
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України