Запис Детальніше

Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе
 
Creator Овсянникова, Н.М.
 
Subject Оригинальные статьи
 
Description Дослідження психофізіологічних особливостей 45 студентів 2 курсу медичного університету в процесі
їх адаптації до навчального процесу дозволило виділити 4 підгрупи студентів, які статистично значимо
відрізнялися за 15 психофізіологічними показниками. Середні значення показників у 58% студентів усієї
групи були нижче вікових психофізіологічних норм, що свідчило про незадовільну адаптацію. 40% студентів
(n = 18) були задовільно адаптовані до навчального процесу, маючи достатні характеристики мотивації,
працездатності і запам’ятовування.
A study of psychophysiological characteristics of 45 second-year students of the Medical University and
their adaptation to training process was carried out. The students were divided into four subgroups having
distinctions in 15 psychophysiological indicators at the level of statistical significance p<0.05. The mean values
of 58% of students of the entire group were below the age psychophysiological norms, indicating unsatisfactory
adaptation. 40% of students (n = 18) were satisfactorily adapted to the training process, having sufficient
characteristics of motivation, work and memory capacities.
 
Date 2015-01-28T20:26:19Z
2015-01-28T20:26:19Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе / Н.М. Овсянникова // Таврический медико-биологический вестник. — 2013. — Т. 16, № 3, ч. 3 (63). — С. 92-95. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.
2070-8092
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/75332
612.821.7+612.017-37-057.875
 
Language ru
 
Relation Таврический медико-биологический вестник
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України