Запис Детальніше

Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ
 
Creator Войтович, Н.О.
 
Subject Этика журналиста и правовые вопросы СМИ
 
Description Проблема этических норм политической рекламы в украинских СМИ является практически неразработанной и
малоисследованной. Негативное влияние на общественность в связи с несоблюдением этических норм вжурналистике
особенно ярко заметно во время предвыборных кампаний. Основное задание СМИ, которые принимают участие в
предвыборной агитации, - доносить достоверную информацию к электорату и не нарушать этических норм
политической рекламы.
Проблема етичних норм політичної реклами в українських ЗМІ с практично не розробленою і малодослідженою.
Негативний вплив на громадськість у недотриманні етичних норм вжурналістиці особливо яскраво помітний під час
передвиборних кампаній. Основне завдання ЗМІ, які беруть участь у передвиборній агітації, - доносити достовірну
інформацію до електорату та не порушувати етичних норм політичної реклами.
Problem of ethics norms of the political advertising in Ukrainian MASS-MEDIA is practically not developed and little
probed. Negative influence on public in a failure to observe of ethics norms in journalism especially brightly noticeable during
electioneerings. Basic task MASS-MEDIA which take part in pre-election agitation - to report reliable information to the
electorate and not violate the ethics norms of the political advertising.
 
Date 2015-03-01T12:13:57Z
2015-03-01T12:13:57Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ / Н.О. Войтович // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 128-130. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77495
070
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України