Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ
|
|
Creator |
Войтович, Н.О.
|
|
Subject |
Этика журналиста и правовые вопросы СМИ
|
|
Description |
Проблема этических норм политической рекламы в украинских СМИ является практически неразработанной и малоисследованной. Негативное влияние на общественность в связи с несоблюдением этических норм вжурналистике особенно ярко заметно во время предвыборных кампаний. Основное задание СМИ, которые принимают участие в предвыборной агитации, - доносить достоверную информацию к электорату и не нарушать этических норм политической рекламы. Проблема етичних норм політичної реклами в українських ЗМІ с практично не розробленою і малодослідженою. Негативний вплив на громадськість у недотриманні етичних норм вжурналістиці особливо яскраво помітний під час передвиборних кампаній. Основне завдання ЗМІ, які беруть участь у передвиборній агітації, - доносити достовірну інформацію до електорату та не порушувати етичних норм політичної реклами. Problem of ethics norms of the political advertising in Ukrainian MASS-MEDIA is practically not developed and little probed. Negative influence on public in a failure to observe of ethics norms in journalism especially brightly noticeable during electioneerings. Basic task MASS-MEDIA which take part in pre-election agitation - to report reliable information to the electorate and not violate the ethics norms of the political advertising. |
|
Date |
2015-03-01T12:13:57Z
2015-03-01T12:13:57Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ / Н.О. Войтович // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 128-130. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77495 070 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|