Імідж друкованого видання: структура та засоби формування
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Імідж друкованого видання: структура та засоби формування
|
|
Creator |
Березенко, В.В.
Савченко, Л.В. |
|
Subject |
Региональная пресса: история, проблемы, перспективы развития
|
|
Description |
У статті розглядаються структура, та засоби формування іміджу друкованого видання. Зазначається, що позитивний, імідж дозволяє періодичному ЗМІ виокремитися з-поміж інших видань, скласти достойну конкуренцію аудіовізуальним та мережаним мас-медіа, а також знайти свою інформаційну нішу. В статье рассматриваются структура и средства формирования имиджа печатного издания. Отмечается, что позитивный имидж позволяет периодическому изданию выделиться на фоне других изданий, составить достойную конкуренцию аудиовизуальным и сетевым масс-медиа, а также занять свою информационную нишу. The article deals with a structure and facilities of forming of image of printing edition. It is marked that a positive image allows a magazine to be selected on a background other editions: make a deserving competition audiovizual'nym and network mass-media, and also to occupy-the informative, niche. |
|
Date |
2015-03-01T15:22:00Z
2015-03-01T15:22:00Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Імідж друкованого видання: структура та засоби формування / В.В. Березенко, Л.В. Савченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 220-222. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77521 070 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|