Запис Детальніше

Імідж друкованого видання: структура та засоби формування

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Імідж друкованого видання: структура та засоби формування
 
Creator Березенко, В.В.
Савченко, Л.В.
 
Subject Региональная пресса: история, проблемы, перспективы развития
 
Description У статті розглядаються структура, та засоби формування іміджу друкованого видання. Зазначається, що
позитивний, імідж дозволяє періодичному ЗМІ виокремитися з-поміж інших видань, скласти достойну конкуренцію
аудіовізуальним та мережаним мас-медіа, а також знайти свою інформаційну нішу.
В статье рассматриваются структура и средства формирования имиджа печатного издания. Отмечается, что
позитивный имидж позволяет периодическому изданию выделиться на фоне других изданий, составить достойную
конкуренцию аудиовизуальным и сетевым масс-медиа, а также занять свою информационную нишу.
The article deals with a structure and facilities of forming of image of printing edition. It is marked that a positive image
allows a magazine to be selected on a background other editions: make a deserving competition audiovizual'nym and network
mass-media, and also to occupy-the informative, niche.
 
Date 2015-03-01T15:22:00Z
2015-03-01T15:22:00Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Імідж друкованого видання: структура та засоби формування / В.В. Березенко, Л.В. Савченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 220-222. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77521
070
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України