Пам’яткознавчі й історико-регіоналістичні студії як мотивація до науково-організаційної роботи (досвід проведення І Спаських читань у Ніжині)
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Пам’яткознавчі й історико-регіоналістичні студії як мотивація до науково-організаційної роботи (досвід проведення І Спаських читань у Ніжині)
|
|
Creator |
Зозуля, С.Ю.
|
|
Subject |
Рецензії, дискусійні проблеми, гіпотези, повідомлення
|
|
Description |
У повідомленні про проведення в Ніжині на початку жовтня 2010 р. І Спаських міжнародних наукових читань викладені основні засадничі принципи щодо організації вказаного наукового зібрання; згадані основні заходи з програми читань, окреслене коло їх учасників, визначені значення й наслідки проведення читань. В сообщении о проведении в Нежине в начале октября в 2010 г. І Спасских международных научных чтений изложены основоположные принципы в организации указанного научного собрания; упомянуты основные мероприятия программы чтений, очерчен круг их участников, определены значение и последствия проведения чтений. In a report about a leadthrough in Nizhyn at the beginning of October in 2010 I Spas’ki International Scientifi c Reading basic principles in organization of this scientifi c meeting are expounded; the basic measures of the program of Reading are mentioned, the circle of their participants is outlined, a value and consequences of leadthrough of Reading is certain. |
|
Date |
2015-04-09T15:53:32Z
2015-04-09T15:53:32Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пам’яткознавчі й історико-регіоналістичні студії як мотивація до науково-організаційної роботи (досвід проведення І Спаських читань у Ніжині) / С.Ю. Зозуля // Праці Центру пам’яткознавства: Зб. наук. пр. — 2010. — Вип. 18. — С. 284-288. — укр.
2078-0133 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/80023 94(477.51)001.89 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Праці Центру пам’яткознавства
|
|
Publisher |
Центр пам’яткознавства НАН України і Українського товариства охорони пам’яток історії та культури
|
|