Запис Детальніше

Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві
 
Creator Костенко, О.П.
Костенко, Т.І.
Білоцерківська, О.Ю.
 
Subject Экономико-математическое моделирование
 
Description Предложены концептуальная модель маркетинга, в которой используются классические кибернетические подходы к управлению предприятием и современные направления развития кибернетического маркетинга, основанные на принципах кибернетики, теории информации, методов моделирования и управления системами маркетинговой информации.
The conceptual model of marketing that uses classic cybernetic approaches to management is proposed. The current trends of cyber marketing, based on the cybernetics principles, information theory, modeling and management techniques of marketing information systems are outlined.
Запропоновано концептуальну модель маркетингу, в якій використовуються класичні кібернетичні підходи до управління підприємством та сучасні напрями розвитку кібернетичного маркетингу, засновані на принципах кібернетики, теорії інформації, методів моделювання та управління системами маркетингової інформації.
 
Date 2015-06-19T18:07:52Z
2015-06-19T18:07:52Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві / О.П. Костенко, Т.І. Костенко, О.Ю. Білоцерківська // Управляющие системы и машины. — 2014. — № 4. — С. 77-83, 92. — Бібліогр.: 11 назв. — укр., рос.
0130-5395
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83492
39.138 : 004.4
 
Language uk
 
Relation Управляющие системы и машины
 
Publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України