Запис Детальніше

Classification of the necessary tests of convergence in the theory of numerical series

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Classification of the necessary tests of convergence in the theory of numerical series
 
Creator Mironenko, L.P.
Petrenko, I.V.
Vlasenko, A.Yu.
 
Subject Интеллектуальные системы планирования, управления, моделирования и принятия решений
 
Description The paper suggests three types of the necessary tests for the convergence of numerical series with positive
terms. It is shown that these tests are consequences of the limit test of comparison with respect to the
standard series: harmonic and logarithmic ones. The new tests have different capabilities and can be applied
to almost any series, whose terms form a monotone sequence.
У роботі запропоновані три види необхідних ознак збіжності числових рядів з додатними членами.
Показано, що ці ознаки є наслідками застосування граничного ознаки порівняння зі стандартними рядами:
гармонічним та логарифмічним. Нові ознаки збіжності мають різні можливості і можуть застосовуватися
практично до будь-яких рядах, члени яких утворюють монотонну послідовність.
В работе предложены три вида необходимых признаков сходимости числовых рядов с положительными
членами. Показано, что эти признаки являются следствиями применения предельного признака сравнения
к стандартным рядам: гармоническому и логарифмическому. Новые признаки сходимости имеют различные
возможности и могут применяться практически к любым рядам, члены которых образуют монотонную
последовательность.
 
Date 2015-07-22T10:57:56Z
2015-07-22T10:57:56Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Класифікація необхідних умов збіжності в теорії числових рядів / L.P. Mironenko, I.V. Petrenko, A.Yu Vlasenko // Искусственный интеллект. — 2013. — № 3. — С. 294–299. — Бібліогр.: 6 назв. — англ.
1561-5359
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85220
514.116
 
Language en
 
Relation Искусственный интеллект
 
Publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України