Запис Детальніше

Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента
 
Creator Рощина, Л.О.
Захаров, О.О.
 
Subject Історія
 
Description У статті зроблено спробу проаналізувати особливості впровадження Болонської системи навчання в
українських реаліях. Доведено, що Болонська система, при всіх її недоліках, може позитивно вплинути
на систему освіти в Україні. Ця система враховує індивідуальні особливості кожного студента і надає
простір для його творчої самореалізації, усвідомлення свого місця в суспільстві.
В статье предпринята попытка анализа особенностей введения Болонской системы обучения в украинских
реалиях. Доказано, что Болонская система, при всех ее недостатках, может оказать положительное влияние
на систему образования Украины. Эта система учитывает индивидуальные особенности каждого студента и
предоставляет пространство для его творческой самореализации, понимания своего места в обществе.
In this article it was attempted to analyze the key points of introduction of the Bologna system in Ukraine. It was
proved, that the Bologna system of education, despite all its shortcomings, may have a positive influence on the
Ukrainian educational system. This system takes into account individual features of each student and allows
ground for his/her creative self-actualization, understanding of his/her own role in the society.
 
Date 2015-08-05T11:42:23Z
2015-08-05T11:42:23Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента / Л.О. Рощина, О.О. Захаров // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 1. — С. 89-93. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
1728-3671
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85442
94(477):316
 
Language uk
 
Relation Наука. Релігія. Суспільство
 
Publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України