Философские и социальные основы массовой культуры
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Философские и социальные основы массовой культуры
|
|
Creator |
Муха-Шаек, Е.
|
|
Subject |
Соціальна фiлософiя
|
|
Description |
В статье рассматривается феномен массовой культуры, которая в последнее время вызывает интерес у философов и социологов во всех проявлениях общественной жизни. Согласно широко принятому значению, понятие «массовая культура» относится к явлению общественной передачи широким массам потребителей идентичного и аналитического содержания, переходящего из индивидуальных источников к целостным формам культурно-развлекательной деятельности широких масс людей. Массовая культура воздействует на массовое сознание, связана со средствами массовой коммуникации, ориентирована на потребительские вкусы и инстинкты, имеет манипулятивный характер. У культуры, как у всякого диалектически развивающегося процесса, имеются устойчивая и развивающаяся (новаторская) стороны. У статті розглядається феномен масової культури, яка останнім часом викликає інтерес у філософів і соціологів у всіх проявах життя. Згідно з широко прийнятим значенням, поняття «масова культура» відноситься до явища суспільної передачі широким масам споживачів ідентичного й аналітичного змісту, який переходить з індивідуальних джерел до цілісних форм культурно-розважальної діяльності широких мас суспільства. Масова культура діє на масову свідомість, пов’язана з засобами масової комунікації, орієнтована на смаки та інстинкти споживачів, має маніпуляційний характер. У культури, як у будь-якого процеса, який розвивається діалектично, є стійка та новаторська сторони. Recently mass culture has aroused the interest of the philosophers and social scientists in all aspects of public life. According to a widely accepted meaning the term “mass culture” refers to the fact of social transfer of identical and analytical contents to the broad masses of consumers, which changes from the individual sources to the integral forms of the cultural and entertaining activities of the broad masses of the people. Mass culture affects on the mass consciousness, connects with mass communication, focuses on the tastes and instincts of the consumer, has manipulative character. There are stable and growing (innovative) sides in culture, as well as in any dialectical developing process. |
|
Date |
2015-08-05T13:44:26Z
2015-08-05T13:44:26Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Философские и социальные основы массовой культуры / Е. Муха-Шаек // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 1. — С. 164-169. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.
1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85448 1:304 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Наука. Релігія. Суспільство
|
|
Publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
|
|