Запис Детальніше

Становлення мережі та структури педагогічної освіти в УСРР у 1920-і рр.

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Становлення мережі та структури педагогічної освіти в УСРР у 1920-і рр.
 
Creator Липинський, В.В.
Аксакова, Н.О.
 
Subject Історія
 
Description Стаття присвячена вивченню процесу формування мережі та внутрішньої побудови системи педагогічної
освіти в УСРР впродовж 1920-х рр., які будувались на основі власної української радянської концепції та
моделі освіти. Показано етапи формування мережі інститутів народної освіти, трирічних педагогічних
курсів, педагогічних технікумів, процес оптимізації мережі та структури педагогічних ВНЗ.
Статья посвящена изучению процесса формирования сети и внутреннего построения системы педагогического
образования в УССР в течение 1920-х гг., которые создавались на основе собственной украинской
советской концепции и модели образования. Показаны этапы формирования сети институтов народного
образования, трехгодичных педагогических курсов, педагогических техникумов, процесс оптимизации сети
педагогических вузов.
The article is devoted to the study of process of network formation and internal construction of the system of
pedagogical education in USSR during the 1920s. This network was created on the basis of own Ukrainian
Soviet conception and model of education. The stages of institute for folk education, three-year pedagogical
course, pedagogical tekhnikum network formation and the process of optimization of pedagogical institute for
higher education networks are shown.
 
Date 2015-08-07T10:01:42Z
2015-08-07T10:01:42Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Становлення мережі та структури педагогічної освіти в УСРР у 1920-і рр. / В.В. Липинський, Н.О. Аксакова // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 3. — С. 23-30. — Бібліогр.: 38 назв. — укр.
1728-3671
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85539
37.477
 
Language uk
 
Relation Наука. Релігія. Суспільство
 
Publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України