Запис Детальніше

Модель виявлення PR-впливу через публікації в Інтернет ЗМІ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель виявлення PR-впливу через публікації в Інтернет ЗМІ
Модель обнаружения PR-влияния посредством Интернет-СМИ
The model of PR-impact detection by means of Internet mass-media
 
Creator Рябий, Мирослав Олександрович; Європейський університет
Хатян, Олег Анатолійович; Європейський університет
Багацький, Сергій Петрович; ТОВ «Миронівський хлібопродукт»
 
Subject Інформаційна безпека
спрямований вплив; критерії оцінки впливу; Інтернет ЗМІ; алгоритм класифікації колекції документів; сюжети новин; теми дня; об’єктно-подієві патерни; модель виявлення PR-впливу
УДК 004.912(045)
Информационная безопасность
направленное влияние; критерии оценки влияния; Интернет СМИ; алгоритм классификации коллекции документов; сюжеты новостей; темы дня; объектно-событийные паттерны; модель обнаружения PR-влияния
УДК 004.912(045)
Information Security
the directed influence; criteria of estimation of influence; Internet mass-media; algorithm of documents collection classification; plot of news; pick of day; objects-event pattern; model of searching PR-impact
UDC 004.912(045)
 
Description Властивість інформаційної загрози полягає у здатності до запуску механізмів самознищення складної інформаційної системи, якою є окрема особа, громадські об’єднання та суспільство взагалі. Провідником зазначеного типу загроз є акт інформаційного впливу через інформаційні джерела ЗМІ, який ми називаємо спрямованим або «PR-впливом». Ефективна модель виявлення інформаційних впливів є основою механізму виявлення та протидії інформаційним загрозам. У роботі свідомо спрямований вплив характеризується як засіб зміни якісної оцінки або відношення до певних фактів або об’єктів цільовою аудиторією. Проведений аналіз завдань, методів та механізмів роботи PR-служб дозволив сформулювати відповідне поняття «PR-вплив» як засіб реалізації певних інтенцій через публікації в Інтернет ЗМІ, а крім того визначити його особливості, критерії та оціночні характеристики. Сформульована гіпотеза про відмінність процесу «PR-впливу» від «неупередженого» інформування. Запропонована формальна модель виявлення цих спрямованих впливів на множині інформаційних повідомлень отриманих від Інтернет ЗМІ.
Свойство информационной угрозы заключается в способности запустить механизм самоуничтожения сложной информационной системы, которой является отдельная личность, общественные объединения и общество вообще. Угроза такого типа реализуются посредством акта информационного влияния через информационные источники СМИ, который мы называем направленным или «PR-влиянием». Эффективная модель выявления информационных влияний лежит в основе механизма выявления и противодействия информационным угрозам. В работе характеризуется сознательно направленное влияние как средство изменения качественной оценки или отношения к определенным фактам или объектам целевой аудиторией. Проведенный анализ заданий, методов и механизмов работы PR-служб позволил сформулировать соответствующее понятие «PR-влияние» как средство реализации определенных интенций через публикации в Интернет СМИ, а кроме того определить его особенности, критерии и оценочные характеристики. Сформулирована гипотеза об отличии процесса «PR-влияния» от «объективного» информирования. Предложена формальная модель выявления направленных влияний на множестве информационных сообщений полученных из Интернет СМИ.
The properties of information threat consists in abilities to start the mechanism of self-destruction of the complicated informative system (personality, public associations and society in general). Threat of such type realized by means of act of information influence through the informative sources of mass-media, that we name «PR-impact». An effective model of identification information influences is underlying of the mechanism of detection and counteraction of information threat. In the paper is defined consciously directed influence as means of change of quality estimation or attitude toward certain facts or objects of target audience. Conducted analysis of tasks, of methods and mechanisms of work of PR-services allowed to set forth a corresponding concept «PR-impact» as means of realization of certain intensions through publications in the Internet of mass-media, and in addition to define his features, criteria and evaluation of descriptions. Is set forth a hypothesis about the difference of process of «PR-impact» from the «non preconceived» supply of information. Is offered the formal model of finding «PR-impact» from the collection of information messages obtained from the Internet of mass-media.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2015-09-02
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Infosecurity/article/view/8731
 
Source Безпека інформації; Том 21, № 2 (2015); 131-139
Безопасность информации; Том 21, № 2 (2015); 131-139
Ukrainian Scientific Journal of Information Security; Том 21, № 2 (2015); 131-139
 
Language uk