КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ГІДРАВЛІЧНОЇ РІДИНИ «ГІДРОНІКОЙЛ» FH-51 У РАЗІ ТРИВАЛОГО ВИКОРИСТАННЯ: ПРОБЛЕМИ ТА ЗАВДАННЯ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ГІДРАВЛІЧНОЇ РІДИНИ «ГІДРОНІКОЙЛ» FH-51 У РАЗІ ТРИВАЛОГО ВИКОРИСТАННЯ: ПРОБЛЕМИ ТА ЗАВДАННЯ
КОНТРОЛЬ КАЧЕСТВА ГИДРАВЛИЧЕСКОЙ ЖИДКОСТИ «ГИДРОНИКОЙЛ» FH-51 ПРИ ДЛИТЕЛЬНОМ ИСПОЛЬЗОВАНИИ: ПРОБЛЕМЫ И ЗАДАЧИ QUALITY CONTROL OF HYDRAULIC LIQUID OF «HYDRONIKOIL» FH-51 AT THE PROTRACTED USE: PROBLEMS AND TASKS |
|
Creator |
Кузнєцова, О. Я.
|
|
Subject |
—
контроль якості; гідравлічна рідина; безпека польотів — — контроль качества; гидравлическая жидкость; безопасность полетов — — quality control, hydraulic liquid, safety of flight — |
|
Description |
У директиві ІКАО Doc 9735 сформульовано завдання про створення в кожній державі відповідних національних органів з метою контролю діяльності щодо убезбезпечення безпеки польотів та зв’язку з цього питання з комітетами ІКАО. Наразі вітчизняна система контролю якості гідравлічних рідин регламентується Інструкцією, затвердженою у 2006 р., яка розроблена на підставі застарілих нормативно-правових актів. Дотепер Інструкція не зазнала доповнень щодо завдань, сформульованих у Doc 9735 щодо контролю якості гідравлічних рідин у разі тривалого використання. Експериментально встановлено, що за тривалого використання гідравлічної рідини «Гідронікойл» FH-51 утворюються хімічні сполуки, які спричиняють зниження її окиснювальної стабільності. Нездатність існуючої системи контролю якості до прогнозування зміни експлуатаційних властивостей гідравлічної рідини у разі тривалого використання, не дає змоги передбачити появу несправностей та відмов агрегатів гідравлічної системи повітряного судна, що створює суттєву загрозу безпеці польотів. У зв’язку з цим необхідно гармонізувати чинну систему контролю якості гідравлічних рідин до завдань ІКАО; розробити систему управління якістю гідравлічних рідин за тривалого використання; створити систему забезпечення безпеки польотів у частині тривалого використання гідравлічних рідин; гармонізувати ці системи із сучасними світовими вимогами, враховуючи національні особливості.
В директиве ИКАО Doc 9735 сформулированы задания по созданию в каждом государстве соответствующих национальных органов для контроля деятельности по обеспечению безопасности полетов и связям по этим вопросам с комитетами ИКАО. Действующая отечественная система контроля качества гидравлических жидкостей регламентируется Инструкцией, которая утверждена в 2006 г. и разработана с использованием устаревших нормативно-правовых актов. До сих пор в Инструкцию не внесены дополнения, которые бы отражали задания, сформулированные в Doc 9735 в направлении контроля качества гидравлических жидкостей при длительном использовании. Экспериментально установлено, что при длительном использовании гидравлической жидкости «Гидроникойл» FH-51 образовываются химические соединения, которые вызывают уменьшению ее окислительной стабильности. Существующая система контроля качества не способна прогнозировать изменение эксплуатационных свойств гидравлической жидкости при длительном использовании. Поэтому не представляется возможным предвидеть развитие отказов и неисправностей агрегатов гидравлической системы воздушного судна, что создает серьезную угрозу безопасности полетов. Учитывая вышесказанное, необходимо гармонизировать действующую систему контроля качества гидравлических жидкостей в соответствии с заданиями ИКАО; разработать систему управления качеством гидравлических жидкостей при длительном использовании; создать систему обеспечения безопасности полетов в части, касающейся длительного использования гидравлических жидкостей; гармонизировать эти системы с современными международными требованиями, учитывая национальные особенности. In the directive of ІCАО Doc 9735 tasks are set forth on creation in every state of corresponding national organs for control of activity on providing of safety of flights and connections on these questions with the committees of ICАО. The operating national checking of quality control system of hydraulic liquids is regulated by Instruction that is ratified in 2006 and worked out with the use of out-of-date normatively-legal acts. Until now additions, that would reflect the tasks set forth in Doc 9735 in the direction of quality control of hydraulic liquids at protracted, are not brought in Instruction. It is experimentally set that at the protracted use of hydraulic liquid of «Hydronikoil» FH-51 compounds that cause to reduction of her oxidizing stability appear. The existent quality control system is not able to forecast the change of operating properties of hydraulic liquid at the protracted use. Therefore is not possible to foresee development of refuses and disrepairs of aggregates of the hydraulic system of air ship, that creates the serious threat of safety of flights. Taking into account aforesaid, it is necessary to harmonize the operating quality control system of hydraulic liquids in accordance with the tasks of ICАО; to work out control system quality of hydraulic liquids at the protracted use; to create the system of providing of safety of flights in the part regarding to the protracted use of hydraulic liquids; to harmonize these systems with modern international requirements, taking into account national features. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-01-28
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/7522
|
|
Source |
Science-based technologies; Том 24, № 4 (2014); 490-495
Наукоемкие технологии; Том 24, № 4 (2014); 490-495 Наукоємні технології; Том 24, № 4 (2014); 490-495 |
|
Language |
uk
|
|