Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання
|
|
Creator |
Біляковська, Ольга Орестівна
|
|
Subject |
оцінювання
модульне навчання старша школа моделі контрольно-оцінювальних систем шкали оцінювання 12-бальна система оцінювання assessment module teaching high school models of assessment system assessment scales 12 – point assessment scale 373.5:371.26 (477) |
|
Description |
На підставі вивчення вітчизняного та зарубіжного педагогічного досвіду досліджено особливості становлення та розвитку системи оцінювання навчальних досягнень старшокласників, розкрито сучасні наукові підходи щодо її розробки та впровадження. Визначено основні функції та педагогічні вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень старшокласників у контексті модульного навчання. Експериментально визначено дидактичні умови реалізації модульної технології навчання. Проведено ретроспективний аналіз інноваційних підходів щодо оцінювання навчальних досягнень старшокласників, розкрито їх дидактичні засади (принципи, структуру, моделі) для умов модульного навчання. Визначено роль процесу оцінювання у навчально-виховному процесі, показано його суттєвий вплив на підвищення якості знань, умінь і навичок старшокласників. Встановлено ефективність застосування різних оцінювальних шкал (діапазон від 3-х до 100 балів). Розкрито дидактичні особливості модульної технології навчання за 12-бальною системою оцінювання. Розроблено й експериментально перевірено три моделі контрольно-оцінювальних систем, встановлено доцільність та ефективність їх застосування у старшій профільній школі, охарактеризовано основні елементи контрольно-оцінювальної діяльності.
The thesis includes research of students’ assessment foundations and development on the basis of Ukrainian and foreign experience generalization. It is shown the content of modern scientific approaches to this process, defined the main functions and pedagogical requirements to high school students’ assessment in the context of module teaching. It is also analyzed didactical conditions for module teaching technology implication by the mean of experimental verification. Based on retrospective analysis of innovative approaches to student assessment it is scientifically grounded didactical foundations of students’ assessment (principles, structure, models) and characterized the main elements of evaluative activity in school. The educational possibilities of assessment scales and didactical peculiarities of 12–point students’ assessment system during the module teaching are defined, while three models of students’ assessment system were developed and experimentally verified to prove its effectiveness for specialized high school. |
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.Драгоманова
|
|
Date |
2012-01-12T08:59:26Z
2012-01-12T08:59:26Z 2008 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.О. Біляковська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/328 |
|
Language |
uk
|
|