Запис Детальніше

Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання
 
Creator Біляковська, Ольга Орестівна
 
Subject оцінювання
модульне навчання
старша школа
моделі контрольно-оцінювальних систем
шкали оцінювання
12-бальна система оцінювання
assessment
module teaching
high school
models of assessment system
assessment scales
12 – point assessment scale
373.5:371.26 (477)
 
Description На підставі вивчення вітчизняного та зарубіжного педагогічного досвіду досліджено особливості становлення та розвитку системи оцінювання навчальних досягнень старшокласників, розкрито сучасні наукові підходи щодо її розробки та впровадження. Визначено основні функції та педагогічні вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень старшокласників у контексті модульного навчання. Експериментально визначено дидактичні умови реалізації модульної технології навчання. Проведено ретроспективний аналіз інноваційних підходів щодо оцінювання навчальних досягнень старшокласників, розкрито їх дидактичні засади (принципи, структуру, моделі) для умов модульного навчання. Визначено роль процесу оцінювання у навчально-виховному процесі, показано його суттєвий вплив на підвищення якості знань, умінь і навичок старшокласників. Встановлено ефективність застосування різних оцінювальних шкал (діапазон від 3-х до 100 балів). Розкрито дидактичні особливості модульної технології навчання за 12-бальною системою оцінювання. Розроблено й експериментально перевірено три моделі контрольно-оцінювальних систем, встановлено доцільність та ефективність їх застосування у старшій профільній школі, охарактеризовано основні елементи контрольно-оцінювальної діяльності.
The thesis includes research of students’ assessment foundations and development on the basis of Ukrainian and foreign experience generalization. It is shown the content of modern scientific approaches to this process, defined the main functions and pedagogical requirements to high school students’ assessment in the context of module teaching. It is also analyzed didactical conditions for module teaching technology implication by the mean of experimental verification.
Based on retrospective analysis of innovative approaches to student assessment it is scientifically grounded didactical foundations of students’ assessment (principles, structure, models) and characterized the main elements of evaluative activity in school. The educational possibilities of assessment scales and didactical peculiarities of 12–point students’ assessment system during the module teaching are defined, while three models of students’ assessment system were developed and experimentally verified to prove its effectiveness for specialized high school.
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова
 
Date 2012-01-12T08:59:26Z
2012-01-12T08:59:26Z
2008
 
Type Other
 
Identifier Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.О. Біляковська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/328
 
Language uk