Запис Детальніше

Організація навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
 
Creator Требик, Олена Сергіївна
 
Subject єдиний інформаційний простір
загальноосвітня дисципліна «Математика»
інформаційно-комунікаційні технології
організація навчального процесу
colleges
information and communication technologies
mathematics as a secondary discipline
pedagogical conditions
school organization
unified information space
378.016: [54:004] (043.3)
 
Description У дисертаційній роботі з’ясовано сучасний стан досліджуваної проблеми; розкрито психолого-педагогічні особливості навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів і використання ІКТ у навчальному процесі; визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови ефективної організації навчання математики студентів коледжів з використанням ІКТ; розроблено методику реалізації визначених педагогічних умов у процесі навчання математики в коледжі та створено відповідне методичне забезпечення; експериментально перевірено дієвість та ефективність розробленої методики.
Результати дослідження можуть бути використані для організації навчання математики як загальноосвітньої дисципліни у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації.
In thesis is analyzed the current state of these problems research; considered psycho-pedagogical features of teaching mathematics with ICT; identified effective pedagogical conditions of teaching mathematics with ICT; described how to create a unified information space through which the college implemented mathematics teaching organization; given examples of appropriate using ICT as traditional and innovative methods of mathematics teaching in colleges; defined some features of controlling knowledge and skills of colleges students and possibility to control it with ICT; proposed construction and implementation of individual training colleges trajectories.
Results can be used to organize mathematics learning as a secondary discipline in institution of higher education I-II levels of accreditation. Developed in these materials will be useful not only for teachers of higher education, but for high school teachers and for pedagogical universities students.
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
 
Date 2015-09-08T09:39:51Z
2015-09-08T09:39:51Z
2015
 
Type Other
 
Identifier Требик О.С. Організація навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.: автор.. на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика). – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова / О.С. Требик - Київ, 2015. – 22 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7994
 
Language uk