Запис Детальніше

Удосконалення науково-методичного підходу до оцінки конкурентоспроможності продукції на міжнародному ринку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення науково-методичного підходу до оцінки конкурентоспроможності продукції на міжнародному ринку
Усовершенствование научно-методического подхода к оценке конкурентоспособности продукции на международном рынке
The improvement of the scientific-methodological approach to assessment of product competitiveness on the international market
 
Creator Прокопенко, Ольга Володимирівна
Бойко, Юлія Вікторівна
Бойко, Юлия Викторовна
Boiko, Yuliia Viktorivna
Прокопенко, Ольга Владимировна
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
 
Subject конкурентоспроможність продукції
оцінка конкурентоспроможності
міжнародний ринок
конкурентоспособность продукции
оценка конкурентоспособности
международный рынок
competitiveness of a product
assessment of competitiveness
international market
 
Description Удосконалено науково-методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності продукції на міжнародному ринку, що ґрунтується на графоаналітичному методі оцінки й забезпечує врахування особливостей сприйняття продукції на різних сегментах міжнародного ринку.
// Русск. версия: Усовершенствован научно-методический подход к оценке конкурентоспособности продукции
на международном рынке, базирующийся на графоаналитическом методе оценки и
обеспечивающий учет особенностей восприятия продукции на различных сегментах международного рынка.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/187
The article deals with the improvement of the scientific-methodological approach to assessment of
product competitiveness on the international market. This approach is based on the semigraphical
method of assessment and takes into account the peculiarities of product perception on the various segments of the international market.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2010-12-13T10:43:19Z
2010-12-13T10:43:19Z
№2
2010-10
 
Type Article
 
Identifier Прокопенко О.В. Удосконалення науково-методичного підходу до оцінки конкурентоспроможності продукції на міжнародному ринку / О.В. Прокопенко, Ю.В. Бойко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 22-25.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/187
 
Language uk