Удосконалення науково-методичного підходу до оцінки конкурентоспроможності продукції на міжнародному ринку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення науково-методичного підходу до оцінки конкурентоспроможності продукції на міжнародному ринку
Усовершенствование научно-методического подхода к оценке конкурентоспособности продукции на международном рынке The improvement of the scientific-methodological approach to assessment of product competitiveness on the international market |
|
Creator |
Прокопенко, Ольга Володимирівна
Бойко, Юлія Вікторівна Бойко, Юлия Викторовна Boiko, Yuliia Viktorivna Прокопенко, Ольга Владимировна Prokopenko, Olha Volodymyrivna |
|
Subject |
конкурентоспроможність продукції
оцінка конкурентоспроможності міжнародний ринок конкурентоспособность продукции оценка конкурентоспособности международный рынок competitiveness of a product assessment of competitiveness international market |
|
Description |
Удосконалено науково-методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності продукції на міжнародному ринку, що ґрунтується на графоаналітичному методі оцінки й забезпечує врахування особливостей сприйняття продукції на різних сегментах міжнародного ринку. // Русск. версия: Усовершенствован научно-методический подход к оценке конкурентоспособности продукции на международном рынке, базирующийся на графоаналитическом методе оценки и обеспечивающий учет особенностей восприятия продукции на различных сегментах международного рынка. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/187 The article deals with the improvement of the scientific-methodological approach to assessment of product competitiveness on the international market. This approach is based on the semigraphical method of assessment and takes into account the peculiarities of product perception on the various segments of the international market. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2010-12-13T10:43:19Z
2010-12-13T10:43:19Z №2 2010-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Прокопенко О.В. Удосконалення науково-методичного підходу до оцінки конкурентоспроможності продукції на міжнародному ринку / О.В. Прокопенко, Ю.В. Бойко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 22-25.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/187 |
|
Language |
uk
|
|