Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій
Франчайзинговая форма использования бренда: взгляд с позиций маркетинга инноваций Franchsing form of brand use: looking from the point of view of marketing of innovations |
|
Creator |
Махнуша, Світлана Михайлівна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Махнуша, Светлана Михайловна |
|
Subject |
франчайзинг
бренд інновація маркетинг інновацій франчайзинг бренд инновация маркетинг инноваций franchising brand innovation marketing of innovations |
|
Description |
У статті автором проведений аналіз франчайзингової форми використання бренду з позицій маркетингу інновацій, а саме виділено місце, роль та особливості такого формату ведення бізнесу, як франчайзинг, у процесі маркетингу інновації від товаровиробника до споживача, а також проведений огляд стану та сучасних його проблем в Україні. // Русск. версия: В статье автором проведен анализ франчайзинговой формы использования бренда с позиции маркетинга инноваций: выделено место, роль и особенности такого формата ведения бизнеса, как франчайзинг, в процессе маркетинга инновации от товаропроизводителя до потребителя, а также проведен обзор состояния и современных его проблем в Украине. In this article the author analyses franchising form of brand use from the point of view of marketing of innovations, in peculiar defines place, role and particularities of franchising in the process of marketing of innovation on its way from the manufacturer to the consumer. Survey of the contemporary state and problems of franchising in Ukraine is conducted. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2010-12-13T11:21:16Z
2010-12-13T11:21:16Z 2010-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Махнуша С.М. Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій / С.М. Махнуша // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 26-33.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/188 |
|
Language |
uk
|
|