Запис Детальніше

Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій
Франчайзинговая форма использования бренда: взгляд с позиций маркетинга инноваций
Franchsing form of brand use: looking from the point of view of marketing of innovations
 
Creator Махнуша, Світлана Михайлівна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Махнуша, Светлана Михайловна
 
Subject франчайзинг
бренд
інновація
маркетинг інновацій
франчайзинг
бренд
инновация
маркетинг инноваций
franchising
brand
innovation
marketing of innovations
 
Description У статті автором проведений аналіз франчайзингової форми використання бренду з позицій
маркетингу інновацій, а саме виділено місце, роль та особливості такого формату ведення
бізнесу, як франчайзинг, у процесі маркетингу інновації від товаровиробника до споживача, а
також проведений огляд стану та сучасних його проблем в Україні. //
Русск. версия: В статье автором проведен анализ франчайзинговой формы использования бренда с позиции
маркетинга инноваций: выделено место, роль и особенности такого формата ведения бизнеса,
как франчайзинг, в процессе маркетинга инновации от товаропроизводителя до потребителя, а
также проведен обзор состояния и современных его проблем в Украине.
In this article the author analyses franchising form of brand use from the point of view of marketing
of innovations, in peculiar defines place, role and particularities of franchising in the process of
marketing of innovation on its way from the manufacturer to the consumer. Survey of the contemporary
state and problems of franchising in Ukraine is conducted.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2010-12-13T11:21:16Z
2010-12-13T11:21:16Z
2010-10
 
Type Article
 
Identifier Махнуша С.М. Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій / С.М. Махнуша // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 26-33.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/188
 
Language uk