Запис Детальніше

Реабілітаційний маркетинг: еволюція концепцій маркетингу в умовах зміни соціо-еколого-економічного стану суспільства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реабілітаційний маркетинг: еволюція концепцій маркетингу в умовах зміни соціо-еколого-економічного стану суспільства
Реабилитационный маркетинг: эволюция концепций маркетинга в условиях изменения социо-эколого-экономического состояния общества
Reabilitation marketing: marketing concepts evolution in condition of the changes in the socio-ecological-economic state of society
 
Creator Олефіренко, Олег Михайлович
Олефіренко, Юлія Олександрівна
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Олефиренко, Олег Михайлович
Олефиренко, Юлия Александровна
Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna
 
Subject реабілітаційний маркетинг
концепції маркетингу
еволюція маркетингу
концепция маркетинга
социо-эколого-экономическое развитие
реабилитационный маркетинг
marketing concepts
socio-ecological-economic development
rehabilitation marketing
 
Description У цій статті досліджено проблему зміни концепцій маркетингу в ході еволюції світової
економіки та зміни технологічних укладів. Запропоновано і теоретично описано гіпотезу
подальшого розвитку концепцій маркетингу в руслі «реабілітаційного маркетингу» як логічної
реакції на зміну світового соціо(еколого(економічного стану суспільства. Визначено основні
пріоритети і завдання вітчизняного маркетингу. //
Русск. версия: В данной статье исследованы проблемы изменения концепций маркетинга в ходе эволюции мировой экономики и смены технологических укладов. Предложено и теоретически описано гипотезу дальнейшего развития концепций маркетинга в русле «реабилитационного маркетинга» как логической реакции на изменения в социо-эколого-экономическом состоянии общества.
This article investigated the problem of changing concepts of marketing in the evolution of the global economy and changing technological structures. Suggested and theoretically described a hypothesis for further development of marketing concepts in line with the «rehabilitation of marketing "as a logical reaction to the changes in the socio-ecological-economic state of society.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2010-12-14T09:04:33Z
2010-12-14T09:04:33Z
2010-10
 
Type Article
 
Identifier Олефіренко О.М. Реабілітаційний маркетинг: еволюція концепцій маркетингу в умовах зміни соціо-еколого-економічного стану суспільства / О.М. Олефіренко, Ю.О. Олефіренко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 34-42
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/204
 
Language uk