Реабілітаційний маркетинг: еволюція концепцій маркетингу в умовах зміни соціо-еколого-економічного стану суспільства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реабілітаційний маркетинг: еволюція концепцій маркетингу в умовах зміни соціо-еколого-економічного стану суспільства
Реабилитационный маркетинг: эволюция концепций маркетинга в условиях изменения социо-эколого-экономического состояния общества Reabilitation marketing: marketing concepts evolution in condition of the changes in the socio-ecological-economic state of society |
|
Creator |
Олефіренко, Олег Михайлович
Олефіренко, Юлія Олександрівна Olefirenko, Oleh Mykhailovych Олефиренко, Олег Михайлович Олефиренко, Юлия Александровна Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna |
|
Subject |
реабілітаційний маркетинг
концепції маркетингу еволюція маркетингу концепция маркетинга социо-эколого-экономическое развитие реабилитационный маркетинг marketing concepts socio-ecological-economic development rehabilitation marketing |
|
Description |
У цій статті досліджено проблему зміни концепцій маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Запропоновано і теоретично описано гіпотезу подальшого розвитку концепцій маркетингу в руслі «реабілітаційного маркетингу» як логічної реакції на зміну світового соціо(еколого(економічного стану суспільства. Визначено основні пріоритети і завдання вітчизняного маркетингу. // Русск. версия: В данной статье исследованы проблемы изменения концепций маркетинга в ходе эволюции мировой экономики и смены технологических укладов. Предложено и теоретически описано гипотезу дальнейшего развития концепций маркетинга в русле «реабилитационного маркетинга» как логической реакции на изменения в социо-эколого-экономическом состоянии общества. This article investigated the problem of changing concepts of marketing in the evolution of the global economy and changing technological structures. Suggested and theoretically described a hypothesis for further development of marketing concepts in line with the «rehabilitation of marketing "as a logical reaction to the changes in the socio-ecological-economic state of society. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2010-12-14T09:04:33Z
2010-12-14T09:04:33Z 2010-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Олефіренко О.М. Реабілітаційний маркетинг: еволюція концепцій маркетингу в умовах зміни соціо-еколого-економічного стану суспільства / О.М. Олефіренко, Ю.О. Олефіренко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 34-42
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/204 |
|
Language |
uk
|
|