Запис Детальніше

Моделювання маркетингових інформаційних систем

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання маркетингових інформаційних систем
Моделирование маркетинговых информационных систем
Modelling of marketing information systems
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Загорулько, Сергій Олександрович
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Телетов, Александр Сергеевич
Загорулько, Сергей Александрович
Zahorylko, Serhii Oleksandrovych
 
Subject імітаційне моделювання
метод найменших квадратів
логіт-регресія
експертна система
інформаційна маркетингова система
имитационное моделирование
метод наименьших квадратов
логит-регрессия
экспертная система
информационная маркетинговая система
imitation modelling
least-squares method
logit-regression
expert system
informative marketing system
 
Description У даній роботі розкриті практичні аспекти імітаційного моделювання економічних процесів,
побудовані економетричні моделі та експертна система, які дозволяють імітувати поведінку
суб’єктів маркетингової діяльності під впливом зміни зовнішніх і внутрішніх факторів,
розроблені практичні рекомендації для управлінських організацій України різних рівнів. //
Русск. версия: В данной работе раскрыты практические аспекты имитационного моделирования экономических процессов, построены эконометрические модели и экспертная система, которые позволяют имитировать поведение субъектов маркетинговой деятельности под влиянием изменения внешних и внутренних факторов, разработаны практические рекомендации для управленческих организаций Украины разных уровней.
In the given work practical aspects of simulation modelling of economic processes are opened, econometric models and the expert system which allow to imitate the behaviour of subjects of marketing activity under the influence of change of external and internal factors are constructed, practical recommendations for Ukrainian administrative organizations of different levels are developed.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2010-12-14T09:29:09Z
2010-12-14T09:29:09Z
2010-10
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов О.С. Моделювання маркетингових інформаційних систем / О.С. Тєлєтов, С.О. Загорулько // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 59-72
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/206
 
Language uk