Моделювання маркетингових інформаційних систем
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Моделювання маркетингових інформаційних систем
Моделирование маркетинговых информационных систем Modelling of marketing information systems |
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Загорулько, Сергій Олександрович Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Телетов, Александр Сергеевич Загорулько, Сергей Александрович Zahorylko, Serhii Oleksandrovych |
|
Subject |
імітаційне моделювання
метод найменших квадратів логіт-регресія експертна система інформаційна маркетингова система имитационное моделирование метод наименьших квадратов логит-регрессия экспертная система информационная маркетинговая система imitation modelling least-squares method logit-regression expert system informative marketing system |
|
Description |
У даній роботі розкриті практичні аспекти імітаційного моделювання економічних процесів, побудовані економетричні моделі та експертна система, які дозволяють імітувати поведінку суб’єктів маркетингової діяльності під впливом зміни зовнішніх і внутрішніх факторів, розроблені практичні рекомендації для управлінських організацій України різних рівнів. // Русск. версия: В данной работе раскрыты практические аспекты имитационного моделирования экономических процессов, построены эконометрические модели и экспертная система, которые позволяют имитировать поведение субъектов маркетинговой деятельности под влиянием изменения внешних и внутренних факторов, разработаны практические рекомендации для управленческих организаций Украины разных уровней. In the given work practical aspects of simulation modelling of economic processes are opened, econometric models and the expert system which allow to imitate the behaviour of subjects of marketing activity under the influence of change of external and internal factors are constructed, practical recommendations for Ukrainian administrative organizations of different levels are developed. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2010-12-14T09:29:09Z
2010-12-14T09:29:09Z 2010-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов О.С. Моделювання маркетингових інформаційних систем / О.С. Тєлєтов, С.О. Загорулько // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 59-72
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/206 |
|
Language |
uk
|
|