Запис Детальніше

Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією
Сравнительный анализ и усовершенствование теоретико-методических подходов относительно оценки стратегий больших предприятий на рынках с интенсивной конкуренцией
The comparative analysis and improvement of theoretic-methodical approaches concerning the estimation of strategy of the large enterprises on the markets with the intensive competition
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
 
Subject стратегія
ризик
оцінка
стратегічна мета
показники
стратегия
риск
оценка
стратегическая цель
показатели
strategy
risk
estimation
strategic aim
indexes
 
Description У цій статті виконано порівняльний аналіз існуючих підходів щодо оцінки стратегій
підприємств. Крім того, на основі урахування стратегічної мети підприємства, а також
інтересів виробника і споживача продукції удосконалено теоретико-методичний підхід щодо
оцінки стратегій підприємств, який ґрунтується на визначенні ряду нормативних та фактичних
показників і встановлення співвідношення між ними. //
Русск. версия: В данной статье выполнен сравнительный анализ существующих подходов относительно оценки стратегий предприятий. Кроме того, на основе учета стратегической цели предприятия, а также интересов производителя и потребителя продукции усовершенствован теоретико-методических подход относительно оценки стратегий предприятий, который основывается на определении ряда нормативных и фактических показателей и установлении соотношения между ними.
In this article the comparative analysis of existent approaches concerning to the estimation of strategies of enterprises is made. Besides, the theoretic-methodical approach concerning the estimation of strategy of the enterprises is improved on the basis of accounting of the strategic aim of the enterprise and also interests of the manufacturer and goods consumer.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2010-12-14T10:48:25Z
2010-12-14T10:48:25Z
2010-10
 
Type Article
 
Identifier Біловодська О.А. Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією / Біловодська О.А. // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – №2. – С. 170-182.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/213
 
Language uk