Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією
Сравнительный анализ и усовершенствование теоретико-методических подходов относительно оценки стратегий больших предприятий на рынках с интенсивной конкуренцией The comparative analysis and improvement of theoretic-methodical approaches concerning the estimation of strategy of the large enterprises on the markets with the intensive competition |
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna |
|
Subject |
стратегія
ризик оцінка стратегічна мета показники стратегия риск оценка стратегическая цель показатели strategy risk estimation strategic aim indexes |
|
Description |
У цій статті виконано порівняльний аналіз існуючих підходів щодо оцінки стратегій підприємств. Крім того, на основі урахування стратегічної мети підприємства, а також інтересів виробника і споживача продукції удосконалено теоретико-методичний підхід щодо оцінки стратегій підприємств, який ґрунтується на визначенні ряду нормативних та фактичних показників і встановлення співвідношення між ними. // Русск. версия: В данной статье выполнен сравнительный анализ существующих подходов относительно оценки стратегий предприятий. Кроме того, на основе учета стратегической цели предприятия, а также интересов производителя и потребителя продукции усовершенствован теоретико-методических подход относительно оценки стратегий предприятий, который основывается на определении ряда нормативных и фактических показателей и установлении соотношения между ними. In this article the comparative analysis of existent approaches concerning to the estimation of strategies of enterprises is made. Besides, the theoretic-methodical approach concerning the estimation of strategy of the enterprises is improved on the basis of accounting of the strategic aim of the enterprise and also interests of the manufacturer and goods consumer. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2010-12-14T10:48:25Z
2010-12-14T10:48:25Z 2010-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біловодська О.А. Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією / Біловодська О.А. // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – №2. – С. 170-182.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/213 |
|
Language |
uk
|
|