Система розвитку творчого потенціалу учнів старшого шкільного віку
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10138/
|
|
Title |
Система розвитку творчого потенціалу учнів старшого шкільного віку
Система развития творческого потенциала учащихся старшего школьного возраста System of creative potential development among secondary school pupils |
|
Creator |
Шопіна, Марина Олександрівна
|
|
Subject |
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
|
|
Description |
У даній статті розглядаються особливості розвитку творчого потенціалу учнів старшого шкільного віку. Описуються прояви, структура, технології розвитку та основні компоненти творчого потенціалу старшокласників. Таким чином, в цілому творчий потенціал можна визначити як комплекс інтелектуальних і особистісних характеристик, що дозволяють особистості продуктивно діяти в ситуаціях новизни, невизначеності, неповноти вихідних даних і відсутність чіткого алгоритму вирішення проблем. У статті також представлені фрагменти найбільш ефективних методик розвитку творчого потенціалу учнів старшого шкільного віку
В данной статье рассматриваются особенности развития творческого потенциала учащихся старшего школьного возраста. Описываются проявления, структура, технологии развития и основные компоненты творческого потенциала старшеклассников. Таким образом, в целом творческий потенциал можно определить как комплекс интеллектуальных и личностных характеристик, позволяющих личности продуктивно действовать в ситуациях новизны, неопределенности, неполноты исходных данных и отсутствия четкого алгоритма решения проблем. В статье также представлены фрагменты наиболее эффективных методик развития творческого потенциала учащихся старшего школьного возраста This article reviews the peculiarities of development of creative potential of secondary school pupils. It describes the signs, structure and technologies of development together with main components of creative potential among secondary school pupil. Thus in general the creative potential can be defined as the complex of personal and individual characteristics, allowing the person to act productively in new situations, uncertain situations, the situations with incomplete information and the absence of exact algorithm for problem solution. This article also presents the fragments of the most efficient methods of secondary school pupils creative potential development |
|
Publisher |
Международный научный институт "Educatio"
|
|
Date |
2015-06-20
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10138/1/M_Shopina_NPXXIVDiPNS_5_IPPO.pdf
Шопіна, Марина Олександрівна (2015) Система розвитку творчого потенціалу учнів старшого шкільного віку Научные перспективы XXI века. Достижения и перспективы нового столетия, 2 (5 (12)). с. 160-162. ISSN 34567-1769 |
|