Запис Детальніше

Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку
Оценка рыночных позиций бренда и определение стратегических ориентиров его развития
Brand market positions estimation and defining the strategic targets of its development
 
Creator Махнуша, Світлана Михайлівна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Махнуша, Светлана Михайловна
 
Subject бренд
розширення бренда
розтягування бренда
вартість бренда
сила бренда
відповідність бренда
ступінь популярності бренда
расширение бренда
растягивание бренда
стоимость бренда
соответствие бренда
степень популярности бренда
brand
brand expansion
brand extension
brand value
brand power
brand relevance
brand awareness
 
Description У статті автором узагальнено бачення основних характеристик бренду, які впливають на
його прибутковість та ринкові позиції. Запропоновано підхід до оцінки ринкових позицій бренду
та визначення на його основі стратегічних орієнтирів його розвитку. //
Русск. версия: В статье автором обобщено виденье основных характеристик бренда, которые влияют на его прибыльность и рыночные позиции. Предложен подход к оценке рыночных позиций бренда и определения на его основе стратегических ориентиров его развития.
In this article the author generalizes the concept of brand characteristics which influence its profitability and market positions. An approach to brand market positions estimation and defining the strategic targets of its development is proposed.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2010-12-14T13:59:25Z
2010-12-14T13:59:25Z
2010-06
 
Type Article
 
Identifier Махнуша С.М. Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку / С.М. Махнуша // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – №1. – С. 21-27.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/230
 
Language uk