Науково-методичні основи управління просуванням на ринку промислових інноваційних продуктів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Науково-методичні основи управління просуванням на ринку промислових інноваційних продуктів
|
|
Creator |
Троян, Марія Юріївна
Троян, Мария Юрьевна Troian, Mariia Yuriivna |
|
Subject |
промисловий інноваційний продукт
бюджет просування. промышленный инновационный продукт бюджет продвижения industrial innovative product budget of promotion |
|
Description |
Вирішено важливе науково-прикладне завдання розвитку теоретичних та науково-методичних основ управління просуванням промислових інноваційних продуктів на рівні підприємства на ринку, що ґрунтуються на визначенні рівня залучення та прогнозуванні реакції потенційних підприємств-споживачів на інструменти комплексу просування. Удосконалено науково-методичні підходи до управління рівнем залучення промислового підприємства-споживача, до прогнозування поведінкової реакції споживача на зміну рівня його залучення в результаті комунікаційного впливу, а також до оптимізації розподілу бюджету просування машинобудівного підприємства між інструментами комплексу просування. Запропоновано підхід до моделювання процесу ухвалення рішення про покупку промислового інноваційного продукту машинобудування. Доповнено класифікацію типів залучення підприємств-споживачів. Запропоновано порядок та структуру формування рівня залучення підприємств-споживачів. // Русск. версия: Интегральным результатом диссертационной работы является решение важного научно-прикладного задания развития теоретических и научно-методических основ управления продвижением промышленных инновационных продуктов на уровне предприятия на рынке, которые основаны на определении уровня вовлеченности и прогнозировании реакции потенциальных предприятий-потребителей на инструменты комплекса продвижения. Усовершенствовано научно-методический подход к управлению уровнем вовлеченности промышленного предприятия-потребителя, который позволяет принимать управленческие решения на основе анализа комбинаций общей оценки уровня вовлеченности по группам факторов и отклонения реального профиля от среднего уровня вовлеченности. Впервые разработаны теоретико-методические основы к прогнозированию поведенческой реакции потребителя на изменение уровня его вовлеченности в результате коммуникационного влияния, которые позволяют моделировать уровни поведенческой реакции потребителя. Усовершенствован также научно-методический подход и экономико-математические модели оптимизации распределения затрат промышленного предприятия между инструментами комплекса продвижения, что обеспечивает корректный поиск распределения затрат на инструменты продвижения с учетом прогнозируемого уровня вовлеченности и типа реакций потенциальных предприятий-потребителей. Предложено подход к моделированию процесса принятия решения о покупке промышленного инновационного продукта машиностроения. Дополнено классификацию типов вовлеченности предприятия-потребителя. Предложено порядок и структуру формирования уровня вовлеченности предприятий-потребителей. Troyan M.Yu. Scientific and methodical basis of management of promotion of industrial innovative products in the market. – The manuscript. The dissertation on competition of a scientific degree of economic sciences candidate on a speciality 08.00.04 – economy and management of the enterprises (machines and equipment production; chemical manufacture), Sumy State University, Sumy, 2010. The dissertation is focused upon the significant scientific and applied problem of the development of theoretical and methodical basis of management of promotion of industrial innovative products in the market being viewed at manufacturing enterprise level. The basis is grounded on the level of involvement and forecasting of the potential companies-customers’ reaction to the complex of promotion. Scientific and methodical approach concerning management of level of involvement of manufacturing company-customer is developed. Theoretical and methodical principles concerning forecasting of behavioral response of the consumer to the change of his involvement level as a consequence of communication influence. Scientific and methodical approach and economic-mathematical model of optimization of budget distribution for the promotion of the manufacturing enterprise’ products among the tools of promotion complex. The approach to modeling of the procedure of approval of the decision about purchase of mechanical engineering industrial innovative product is offered. Classification of types of companies-customers involvement is supplemented. Procedure and structure of formation of companies-customers involvement level is offered. Keywords: industrial innovative product, management of promotion, model of behavior of companie-customer, level of involvement, budget of promotion |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2010-12-15T09:00:32Z
2010-12-15T09:00:32Z 2010 |
|
Type |
Synopsis
|
|
Identifier |
Троян, М. Ю. Науково-методичні основи управління просуванням на ринку промислових інноваційних продуктів [Текст] : автореферат... канд. екон. наук, спец.: 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (виробництво машин та устаткування; хімічне виробництво) / М. Ю. Троян. - Суми : Сумський державний університет, 2010. - 21 с.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/286 |
|
Language |
uk
|
|