Критерії та показники рівнів сформованості в учнів 5–7 класів ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10208/
|
|
Title |
Критерії та показники рівнів сформованості в учнів 5–7 класів ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва
|
|
Creator |
Кузьменко, Галина Василівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
У статті уточнюється зміст поняття «ціннісне ставлення», висвітлюються форми прояву та специфіка ціннісного ставлення молодших підлітків до образотворчого мистецтва. У межах цієї проблеми визначаються критерії та показники рівнів сформованості в учнів 5 – 7 класів ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва.
В статье уточняется сущность понятия «ценностное отношение», раскрываются формы проявления и специфика ценностного отношения младших подростков к изобразительному искусству. В рамках этой проблемы определяются критерии и показатели уровней сформированности у учащихся 5 – 7 классов ценностного отношения к изобразительному искусству. |
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10208/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80ii_%D1%82%D0%B0_%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%B7.%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%87._%D0%B2%D0%B0%D1%80..pdf
Кузьменко, Галина Василівна (2015) Критерії та показники рівнів сформованості в учнів 5–7 класів ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва Естетика і етика педагогічної дії. Збірник наук. праць Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України ; Полтавського нац. пед. ун-ту ім. В. Г. Короленка (10). |
|