Запис Детальніше

SPECTACLE AS A FORM OF MASS COMMUNICATION IN THE CONTEXT OF DIVERSITY OF COMMUNICATION MEANS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SPECTACLE AS A FORM OF MASS COMMUNICATION IN THE CONTEXT OF DIVERSITY OF COMMUNICATION MEANS
ЗРЕЛИЩЕ КАК ФОРМА МАССОВОЙ КОММУНИКАЦИИ В УСЛОВИЯХ КОММУНИКАЦИОННОГО ПЛЮРАЛИЗМА
ВИДОВИЩЕ ЯК ФОРМА МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПЛЮРАЛІЗМУ
 
Creator Абисова, М. А.; Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету
 
Subject
316.722.5(045)

316.722.5(045)

316.722.5(045)
 
Description The article is devoted to the analysis of communicative characteristics of the spectacle under circumstances of total visualization in the post-modern society
Статья посвящена анализу коммуникативных характеристик зрелища в условиях тотальной визуализации постсовременного общества.
У статті проаналізовано комунікативні характеристики видовища в умовах тотальної візуалізації постсучасного суспільства.
 
Publisher Национальный Авиационный Университет
 
Contributor


 
Date 2015-09-17
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPK/article/view/8780
 
Source Proceedings of National Aviation University. Series: Philosophy, Cultural; Том 14, № 2 (2011); 109-113
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Философия, Культурология; Том 14, № 2 (2011); 109-113
Вісник Національного Авіаційного Університету. Серія: Філософія. Культурологія; Том 14, № 2 (2011); 109-113
 
Language uk