Оцінка маркетингової складової при використанні потенціалу розвитку підприємств та організацій споживчої кооперації
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Оцінка маркетингової складової при використанні потенціалу розвитку підприємств та організацій споживчої кооперації
|
|
| Creator |
Педченко, Наталія Сергіївна
|
|
| Subject |
потенціал розвитку
маркетинговий потенціал заходи підвищення |
|
| Description |
У статті досліджено вплив маркетингової складової на ефективність використання потенціалу розвитку системи споживчої кооперації через готовність обласних споживчих спілок до реалізації маркетингової стратегії та розробку заходів щодо підвищення ефективності її використання. |
|
| Date |
2012-10-31T10:08:29Z
2012-10-31T10:08:29Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Європейський вектор економічного розвитку. - 2012. - № 1 (12). - С. 142-152.
2074-5362 http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/694 |
|
| Language |
ua
|
|