Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку
|
|
| Creator |
Єгоричева, Світлана Борисівна
|
|
| Subject |
банк, маркетинг, бренд, брендинг, комунікації
|
|
| Description |
У статті розглянуто сутність брендингу у сфері банківських послуг та його місце у системі маркетингових комунікацій банку
|
|
| Publisher |
ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
|
|
| Date |
2013-11-07T16:09:56Z
2013-11-07T16:09:56Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі". - 2012. - № 2(53). - С. 248-251
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/1826 |
|
| Language |
ua
|
|