Запис Детальніше

Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку
 
Creator Єгоричева, Світлана Борисівна
 
Subject банк, маркетинг, бренд, брендинг, комунікації
 
Description У статті розглянуто сутність брендингу у сфері банківських послуг та його місце у системі маркетингових комунікацій банку
 
Publisher ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
 
Date 2013-11-07T16:09:56Z
2013-11-07T16:09:56Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі". - 2012. - № 2(53). - С. 248-251
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/1826
 
Language ua