Еволюційний розвиток теоретичних уявлень про сутність банківського маркетингу
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюційний розвиток теоретичних уявлень про сутність банківського маркетингу
|
|
Creator |
Єгоричева, Світлана Борисівна
Кучерова, Марія Володимирівна |
|
Subject |
банк, маркетинг, банківський маркетинг
|
|
Description |
У статті досліджено еволюційний розвиток теоретичних уявлень щодо сутності поняття «банківський маркетинг» на основі аналізу визначень цієї категорії, існуючих у вітчизняній та зарубіжній економічній літературі.
|
|
Publisher |
ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
|
|
Date |
2014-07-29T12:35:34Z
2014-07-29T12:35:34Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. - 2013. - № 2 (58). - С. 26-30
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2137 |
|
Language |
ua
|
|