Запис Детальніше

Еволюційний розвиток теоретичних уявлень про сутність банківського маркетингу

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюційний розвиток теоретичних уявлень про сутність банківського маркетингу
 
Creator Єгоричева, Світлана Борисівна
Кучерова, Марія Володимирівна
 
Subject банк, маркетинг, банківський маркетинг
 
Description У статті досліджено еволюційний розвиток теоретичних уявлень щодо сутності поняття «банківський маркетинг» на основі аналізу визначень цієї категорії, існуючих у вітчизняній та зарубіжній економічній літературі.
 
Publisher ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
 
Date 2014-07-29T12:35:34Z
2014-07-29T12:35:34Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. - 2013. - № 2 (58). - С. 26-30
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2137
 
Language ua