Запис Детальніше

Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку
 
Creator Єгоричева, Світлана Борисівна
 
Subject банк, маркетинг, бренд, брендинг, комунікації
 
Description У статті розглянуто сутність брендингу у сфері банківських послуг та його місце у системі маркетингових комунікацій банку
 
Publisher ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
 
Date 2014-07-29T13:06:00Z
2014-07-29T13:06:00Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі : Науковий журнал. Серія «Економічні науки». – 2012. – № 2 (53). – С. 248-253.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2142
 
Language other