Запис Детальніше

Рекламний менеджмент

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Рекламний менеджмент
 
Creator Древаль, Ольга Юріївна
Древаль, Ольга Юрьевна
Dreval, Olha Yuriivna
 
Subject рекламний менеджмент
реклама
рекламный менеджмент
реклама
 
Description Метою вивчення дисципліни є оволодіння знаннями й уміннями у сфері рекламного менеджменту.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: методологічні основи рекламної діяльності, закономірності і принципи рекламної діяльності; організаційні форми і структуру рекламних агенств, визначати взаємозв’язок рекламної діяльності з сучасними проблемами менеджменту та маркетингу, науково-технічним прогресом, інституціональними складовими розвитку суспільства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/344
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2010-12-16T06:51:25Z
2010-12-16T06:51:25Z
2010
 
Type Learning Object
 
Identifier Древаль, О.Ю. Рекламний менеджмент : конспект лекцій для студ. спец. "Менеджмент організацій" денної і заочної форм навчання / О.Ю. Древаль. - Суми : СумДУ, 2010. - 91 с.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/344
 
Language uk