Визначення та корекція індивідуальних траєкторій навчання із застосуванням індивідуально-орієнтованих електронних освітніх ресурсів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення та корекція індивідуальних траєкторій навчання із застосуванням індивідуально-орієнтованих електронних освітніх ресурсів
|
|
Creator |
Довбиш, Анатолій Степанович
Барило, Роман Борисович Барило, Олександр Борисович Довбыш, Анатолий Степанович Dovbysh, Anatolii Stepanovych Барило, Роман Борисович Барило, Александр Борисович Barylo, Oleksandr Borysovych Barylo, Roman Borysovych |
|
Subject |
електронні освітні ресурси
навчальний заклад інформаційно-освітнє середовище электронные образовательные ресурсы учебное заведение информационно-образовательная среда electronic educational resources educational institution information-educational environment |
|
Description |
Розглядається завдання визначення та корекції індивідуальних траєкторій навчання із застосуванням індивідуально-орієнтованих електронних освітніх ресурсів у рамках телекомунікаційного інформаційно-освітнього середовища навчального закладу. // Русск. вариант: Рассматривается задача определения и коррекции индивидуальных траекторий обучения с применением личностно-ориентированных электронных образовательных ресурсов в рамках телекоммуникационной информационно-образовательной среды учебного заведения.
Definition and correction of individual trajectories of education with application of the individually-focused e-educational resources within the telecommunication information-educational environment of a higher educational institution is considered. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2010-12-16T07:51:34Z
2010-12-16T07:51:34Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Довбиш, А.С. Визначення та корекція індивідуальних траєкторій навчання із застосуванням індивідуально-орієнтованих електронних освітніх ресурсів [Текст] / А.С. Довбиш, Р.Б. Барило, О.Б. Барило // Вісник Сумського державного університету. Серія Технічні науки. - 2009. - № 3. - С. 110-118.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/357 |
|
Language |
uk
|
|