Запис Детальніше

Readiness criteria of future teachers preschool pedagogy and psychology for innovative professional activities

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3243/
http://pptp.kubg.edu.ua/numbers/19-arkhiv-nomeriv-2013-roku/57-3-2013-roku.html
 
Title Readiness criteria of future teachers preschool pedagogy and psychology for innovative professional activities
Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної діяльності
Критерии готовности будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности
 
Creator Козак, Людмила Василівна
 
Subject Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description This article presents the criteria and indicators of readiness of the future teachers of pre!school pedagogy and psychology to an innovative professional activity identified three levels of manifestation of indicators: reproductive,
constructive and innovative. Identified the author of the criteria and indicators may be used as a regulatory standard practice of preparing future teachers for innovative career.
У статті висвітлено критерії та показники готовності майбутніх
викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності; розкрито рівні прояву показників: репродуктивний, конструктивний, інноваційний. Визначені автором критерії і показники можуть використовуватися як регулятивна норма практики підготовки майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності.
В статье освещены критерии и показатели готовности будущих
преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности; раскрыто уровни проявления показателей: репродуктивный, конструктивный, инновационный. Определённые автором критерии и показатели могут использоваться как регулятивная норма практики подготовки будущих преподавателей к инновационной профессиональной деятельности.
 
Date 2013-10-16
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3243/1/kozak.pdf
Козак, Людмила Василівна (2013) Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної діяльності Педагогічний процес: теорія та практика (3). с. 76-88. ISSN 2078-1687