Readiness criteria of future teachers preschool pedagogy and psychology for innovative professional activities
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3243/
http://pptp.kubg.edu.ua/numbers/19-arkhiv-nomeriv-2013-roku/57-3-2013-roku.html |
|
Title |
Readiness criteria of future teachers preschool pedagogy and psychology for innovative professional activities
Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної діяльності Критерии готовности будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности |
|
Creator |
Козак, Людмила Василівна
|
|
Subject |
Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
This article presents the criteria and indicators of readiness of the future teachers of pre!school pedagogy and psychology to an innovative professional activity identified three levels of manifestation of indicators: reproductive, constructive and innovative. Identified the author of the criteria and indicators may be used as a regulatory standard practice of preparing future teachers for innovative career. У статті висвітлено критерії та показники готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності; розкрито рівні прояву показників: репродуктивний, конструктивний, інноваційний. Визначені автором критерії і показники можуть використовуватися як регулятивна норма практики підготовки майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності. В статье освещены критерии и показатели готовности будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности; раскрыто уровни проявления показателей: репродуктивный, конструктивный, инновационный. Определённые автором критерии и показатели могут использоваться как регулятивная норма практики подготовки будущих преподавателей к инновационной профессиональной деятельности. |
|
Date |
2013-10-16
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3243/1/kozak.pdf
Козак, Людмила Василівна (2013) Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної діяльності Педагогічний процес: теорія та практика (3). с. 76-88. ISSN 2078-1687 |
|