Сучасні теорії розуміння як складові змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5131/
|
|
Title |
Сучасні теорії розуміння як складові змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації
Современные теории понимания как составляющие содержания профессиональной подготовки специалистов в сфере журналистики и информации Modern understanding theories as content of components in training the journalism and media specialists |
|
Creator |
Фруктова, Яна Станіславівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
Збірники наукових праць |
|
Description |
У статті розглядаються сучасні теорії розуміння як складові змісту професійної підготовки фахівців журналістики та інформації, обґрунтовується необхідність врахування їх психологічних особливостей, як суб’єктів пізнання навколишньої дійсності, що розглядається як передумова впровадження тренінгів самопізнання у зміст професійної підготовки. Автором обґрунтовується положення, згідно з яким об’єкти і події не можуть розглядатися фахівцями поза контекстом, саме тому особливого значення набуває філософська, культурологічна, соціальна, історична складові змісту їх професійної освіти.
В статье рассматриваются современные теории понимания как составляющая содержания профессиональной подготовки специалистов в сфере журналистики и информации, обосновывается необходимость учета их психологических особенностей, как субъектов познания окружающей действительности, что рассматривается как предпосылка включения тренингов самопознания в содержание профессиональной подготовки. Автором обосновывается положения, согласно с которым объекты и события не могут рассматриваться специалистами вне контекста, именно поэтому особенного значения приобретает философская, культурологическая, социальная, историческая составляющие содержания их профессионального образования. The article reviews modern understanding theories as content of components in training the journalism and media specialists , justifies taking into account the necessity of psychological characteristics, as subjects of reality knowledge, that is considered as a prerequisite for the implementation of self-training in the professional education content. The author argues the position according to which objects and events can not be viewed an expert out of context (social, cultural, historical), that is why particularly important becomes the philosophical, cultural, social and historical constituents content of their professional training. |
|
Publisher |
КУ імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5131/1/Y_Fruktova_POTPPP_58-63_GI.pdf
Фруктова, Яна Станіславівна (2014) Сучасні теорії розуміння як складові змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. (21). с. 58-63. ISSN ISSN 2311-2409 |
|