Запис Детальніше

Стратегія професійної підготовки фахівців дошкільної освіти в Україні та в країнах Західної Європи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10224/
 
Title Стратегія професійної підготовки фахівців дошкільної освіти в Україні та в країнах Західної Європи
STRATEGY OF FUTURE PRESCHOOL SPECIALISTS TRAINING IN UKRAINE AND WESTERN EUROPE
СТРАТЕГИЯ ПОДГОТОВКИ СПЕЦИАЛИСТОВ ДОШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ В УКРАИНЕ И ЗАПАДНОЙ ЕВРОПЕ
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті досліджено особливості визначення стратегії розвитку професійної підготовки фахівців дошкільної освіти. На онові компаративного аналізу здійснено характеристику окремих стратегій розвитку професійної освіти вихователів в Україна та країнах Західної Європи. Встановлено, що в умовах вітчизняного простору вищої освіти стратегією є такі аспекти як: розширення мережі дошкільних навчальних закладів, забезпечення можливостей здобуття вищої освіти недипломованих працівників дошкільних навчальних закладів, впровадження оновленого стандарту дошкільної освіти тощо. Для стратегії країн Західної Європи характерним є концептуальність та широта професійної освіти, що різко різнить її від української стратегії. Автором підсумовано, що орієнтиром для побудови стратегії професійної освіти вихователів можуть бути запозичені із західноєвропейських вузів, але з урахуваннями специфіки вітчизняних вищих начальних закладів.
This article explores the peculiarities of the development strategy of future preschool teaches professional training. Thought the comparative analysis carried characterization of individual strategies of vocational education teachers in Ukraine and Western Europe. Found that in terms of national higher education strategy is to aspects such as: expanding the network of pre-schools, providing opportunities for acquiring higher education staff non- qualified pre-school staff, the introduction of the revised standard pre-school education and so on. In Western Europe strategy is seen in the European integration of pre-school education in different countries, which will improve preschool education programs, developing new guidelines for the level of education of preschool children. One of the priorities of strategic development is the formation of foreign language competence, providing occupational mobility within the Western European countries and beyond. However, a common strategy for Ukraine and Western Europe is expanding the network of pre-schools, integrating content preschool education, development of standards of professional training of pre-school sector. On the basis of a separate group that foreign language education of future specialists of preschool education in Ukraine is left unattended, as scholars and practitioners who are trained pre-school teachers in local Ukrainian kindergartens. Further studding is supposed to be about finding mechanisms for implementing strategies of future specialists of preschool education
Спробуйте новий веб-переглядач із функцією автоматичного перекладу.Завантажити Google ChromeЗакрити
Перекладач
В статье исследованы особенности определения стратегии развития профессиональной подготовки специалистов дошкольного образования. На Обновление сравнительного анализа осуществлен характеристику отдельных стратегий развития профессионального образования воспитателей в Украине и странах Западной Европы. Установлено, что в условиях отечественного высшего образования стратегией есть такие аспекты как: расширение сети дошкольных учебных заведений, обеспечения возможностей получения высшего образования недипломированных работников дошкольных учебных заведений, внедрение обновленного стандарта дошкольного образования и т. Для стратегии стран Западной Европы характерно концептуальность и широта профессионального образования, резко отличает ее от украинской стратегии. Автором подведены, что ориентиром для построения стратегии профессионального образования воспитателей могут быть заимствованы из западноевропейских вузов, но с учетом специфики отечественных высших учебных заведений.
Перекладач Google для компаній:Translator ToolkitІнструмент перекладу веб-сайтівПошук на світовому ринку
Вимкнути миттєвий перекладПро Перекладач GoogleМобільні пристроїСпільнотаКонфіденційність і умовиДовідкаНадіслати відгук
 
Publisher Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10224/1/Melnyk_N_I_Srategy_Chern.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2015) Стратегія професійної підготовки фахівців дошкільної освіти в Україні та в країнах Західної Європи Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені. Т. Г. Шевченка (125). с. 194-197.