Запис Детальніше

Принципи проведення рекламної кампанії продукції підприємств харчової промисловості

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи проведення рекламної кампанії продукції підприємств харчової промисловості
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Тарасенко, О.І.
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Телетов, Александр Сергеевич
 
Subject харчова промисловість
рекламна кампанія
вибор ЗМІ
пищевая промышленность
рекламная кампания
выбор СМИ
advertising campaign
food processing industry
choice of mass-media
 
Description У статті запропоновано авторський підхід до організації рекламної кампанії підприємства харчової промисловості. На конкретному прикладі простежено послідовність створення рекламного звернення і ефективного та інших засобів реклами
18 харчова промисловість, рекламна кампанія, вибор ЗМІ.
The article deals with the author`s approach towards the organization to initiate an advertising campaign of the food processing industry. By means of showing concrete examples of the development of an advertising campaign, with an effective and other advertising means
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2010-12-16T09:14:03Z
2010-12-16T09:14:03Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов, О. С. Принципи проведення рекламної кампанії продукції підприємств харчової промисловості [Текст] / О. С. Тєлєтов, О. І. Тарасенко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2009. - № 1. - С. 119-129.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/371
 
Language uk