Принципи проведення рекламної кампанії продукції підприємств харчової промисловості
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Принципи проведення рекламної кампанії продукції підприємств харчової промисловості
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Тарасенко, О.І. Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Телетов, Александр Сергеевич |
|
Subject |
харчова промисловість
рекламна кампанія вибор ЗМІ пищевая промышленность рекламная кампания выбор СМИ advertising campaign food processing industry choice of mass-media |
|
Description |
У статті запропоновано авторський підхід до організації рекламної кампанії підприємства харчової промисловості. На конкретному прикладі простежено послідовність створення рекламного звернення і ефективного та інших засобів реклами 18 харчова промисловість, рекламна кампанія, вибор ЗМІ. The article deals with the author`s approach towards the organization to initiate an advertising campaign of the food processing industry. By means of showing concrete examples of the development of an advertising campaign, with an effective and other advertising means |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2010-12-16T09:14:03Z
2010-12-16T09:14:03Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов, О. С. Принципи проведення рекламної кампанії продукції підприємств харчової промисловості [Текст] / О. С. Тєлєтов, О. І. Тарасенко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2009. - № 1. - С. 119-129.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/371 |
|
Language |
uk
|
|