Роль дидактичних ігор у підготовці студентів до практичних занять з медичної генетики
Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль дидактичних ігор у підготовці студентів до практичних занять з медичної генетики
|
|
Creator |
Підвисоцька, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
дидактичні ігри
медична генетика |
|
Description |
Використання дидактичних ігор у процесі вивчення медичної генетики створює належні умови для активізації та інтенсифікації навчально- виховного процесу. Студенти отримують широкі перспективи для розкриття здібностей, розвитку клінічного, творчого потенціалу, вчаться бути активними та самостійними у виборі власних життєвих позицій. Цикл медична генетика допомагає студентам отримати інформацію щодо сучасної діагностики та профілактики спадкової патології та активно використовувати в клінічній практиці теоретичні знання в області генетики. |
|
Date |
2015-09-21T07:16:55Z
2015-09-21T07:16:55Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235
|
|
Relation |
European association of pedagogues and pshychologists "Science";Prague, 2015, Charitable Web-congress
|
|
Format |
application/pdf
|
|