Запис Детальніше

Метод вимірювання параметрів кутової орієнтації в мікромеханічних інерціально-супутникових системах навігації

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Метод вимірювання параметрів кутової орієнтації в мікромеханічних інерціально-супутникових системах навігації
Метод измерения параметров угловой ориентации в микромеханических инерциально-спутниковых системах навигации
Method of measuring of angular orientation parameters in micromechanical inertial-satellite navigation systems
 
Creator Filyashkin, M. K.; National Aviation University
 
Subject акселерометр; прискорення; датчик кутової швидкості; кутова орієнтація; схема компенсації
UDC 629.735.051:681.513.5
акселерометр; ускорение; датчик угловой скорости; угловая ориентация; схема компенсации
UDC 629.735.051:681.513.5
Аccelerometer; acceleration; angular velocity sensor; angular orientation; compensation scheme
UDC 629.735.051:681.513.5
 
Description Розглянуто метод визначення кутових параметрів, який можна використовувати в мікромеханічних інерціально-супутникових системах, побудованих на основі методу компенсації або на основі редуцированого фільтраКалмана. Проведено дослідження помилок вимірювання кутів крену і тангажа за допомогою запропонованого методу при виконанні літаком різного роду маневрів з одночасною зміною прискорень
Рассмотрен метод определения угловых параметров, который может использоваться в микромеханических инерциально-спутниковых системах, построенных на основе метода компенсации или на основе редуцированного фильтра Калмана. Проводены исследования ошибок измерения углов крена и тангажа с помощью предложенного метода при выполнении самолетом различного рода маневров с одновременным изменением ускорений
Are given the method of determination of angular parameters, which is used in micromechanicalinertial-satellite systems, constructed by the method of compensation or based on the reduced Kalmanfilter. Measurement errors of roll and pitch angles are investigated by the proposed method with aircraftperforming various maneuvers and with changing the acceleration and attitude
 
Publisher Национальный Авиационный Университет
 
Contributor


 
Date 2015-09-22
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/8786
 
Source Electronics and Control Systems; № 42 (2014); 18-24
Электроника и системы управления; № 42 (2014); 18-24
Електроніка та системи управління; № 42 (2014); 18-24
 
Language en