Побудова цифрових автопілотів для поздовжнього каналу на основі l1-оптимізаційного підходу
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Побудова цифрових автопілотів для поздовжнього каналу на основі l1-оптимізаційного підходу
Построение цифровых автопилотов для продольного канала на основе l1-оптимизационного подхода Design of digital longitudinal autopilots based on l1-optimization approach |
|
Creator |
Zhiteckii, L. S.; National Aviation University
Melnyk, K. V.; National Aviation University Pilchevsky, A. Yu.; National Aviation University Kvasha, I. R.; National Aviation University |
|
Subject |
літальний апарат; динаміка поздовжнього руху; цифровий автопілот; дискретний час; ПІ-регулятор; l1-оптимізація
UDC 681.511.4 летательный аппарат; динамика продольного движения; цифровой автопилот; дискретное время; ПИ-регулятор; l1-оптимизация UDC 681.511.4 Aircraft; longitudinal dynamics; digital autopilot; discrete time; PI controller; l1-optimization UDC 681.511.4 |
|
Description |
Ця стаття стосується l1-оптимального управління, що має бути реалізована цифровим автопілотом поздовжньогоканалу, здатного забезпечити бажаний кут тангажа літального апарата за наявності довільного зовнішньогоневимірювального збурення. Оптимізація досягається визначенням двох параметрів цифрового ПІ-регулятора, необхідного для стабілізації кутової швидкості тангажа, а також одного параметра П-регулятора, який потрібнийдля стабілізації кута тангажа. Для демонстрації ефективності цього підходу у статті наведений один ілюстративний числовий приклад та результати моделювання
Статья касается l1-оптимального управления, осуществляемого посредствам цифрого авпопилота продольного канала, который способен обеспечить желаемый угол тангажа летательного аппарата при наличии произвольного внешнего неизмеряемого возмущения. Оптимизация достигается определением двух параметров цифрового78 ISSN 1990-5548 Electronics and Control Systems 2014. № 4(42): 70-78 ПИ-регулятора, необходимого для стабилизации угловой скорости тангажа, и одного параметра П-регулятора, требуемый для стабилизации угла тангажа. Для демонстрации эффективности этого подхода в статье приведенодин пример иллюстративный числовой пример и результаты моделирования This paper deals with the l1-optimal control to be implemented via the digital longitudinalautopilot capable to ensure a desired pitch attitude of aircraft in the presence of an arbitrary externalunmeasured disturbance. The optimization is achieved by determining the two parameters of the digital PIcontroller needed to stabilize the pitch rate and also the one parameter of P controller required for thestabilization of the pitch attitude. An illustrative numerical example and simulation results are given todemonstrate the effectiveness of this approach |
|
Publisher |
Национальный Авиационный Университет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-09-22
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/8815
|
|
Source |
Electronics and Control Systems; № 42 (2014); 70-78
Электроника и системы управления; № 42 (2014); 70-78 Електроніка та системи управління; № 42 (2014); 70-78 |
|
Language |
en
|
|