Запис Детальніше

Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/18607/
 
Title Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної
 
Creator Тарнопольський, О. Б.
Кухаренко, А. А.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті розглянуто можливості створення оптимальних умов для викладання у виші другої іноземної
мови (іспанської) через зіставлення з першою відомою студентам іноземною мовою (англійською), яка
грає головну роль для засвоєння нової мовної системи. Надано результати педагогічного порівняння двох
мовних систем на рівнях фонетики, граматики та лексики з точки зору можливостей позитивного та
негативного мовного переносу в навчальному процесі.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/18607/2/7.pdf
Тарнопольський, О. Б. and Кухаренко, А. А. (2015) Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 24-28. ISSN 2076-6173