Запис Детальніше

Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/18614/
 
Title Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі
 
Creator Головська, І. В.
Петренко, І. П.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description Статтю присвячено характеристиці психологічних і фізіологічних особливостей учнів молодшого
шкільного віку. Особливу увагу приділено визначенню ефективних методів і прийомів навчання
англійської мови у школі першого ступеня. З метою запобігання труднощів у вивченні іноземної мови
рекомендовано використовувати елементи інтерактивного навчання. Серед найбільш ефективних
названо наступні методи: метод "асоціативного куща", "мікрофон", метод проектів, робота в парах,
робота в групах тощо.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/18614/1/14.pdf
Головська, І. В. and Петренко, І. П. (2015) Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 65-68. ISSN 2076-6173