Запис Детальніше

Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/18623/
 
Title Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності
 
Creator Романишин, І. М.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті проаналізовано типові задачі діяльності вчителя іноземних мов у межах навчальної,
гностичної, виховної, розвивальної, планувальної, організаційної, контролюючої та діагностичної
функцій, зазначених у Галузевому стандарті вищої школи та педагогічній літературі. Дано визначення
поняття "контрольно-оцінювальна компетентність учителя ІМ", розкрито її компоненти.
Обґрунтовано педагогічні умови ефективної підготовки майбутнього вчителя ІМ до реалізації
контрольно-оцінювальної компетентності у закладах освіти.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/18623/1/23.pdf
Романишин, І. М. (2015) Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 108-114. ISSN 2076-6173