Запис Детальніше

Формування соціалізації засобами казки в учнів початкових класів у творах В. О. Сухомлинського

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/18640/
 
Title Формування соціалізації засобами казки в учнів початкових класів у творах В. О. Сухомлинського
 
Creator Світельська-Дірко, С. В.
 
Subject LA History of education
LB Theory and practice of education
LB1501 Primary Education
 
Description У статті розкрито місце і роль казки в процесі соціалізації учнів початкових класів. Казка, згідно
В. О. Сухомлинського, створює підвалини для виховання духовних цінностей, а вже останні є необхідною
умовою феномену соціалізації молодших школярів. Казка, вважав великий педагог, повинна будити в учня
початкових класів фантазію, свою особисту причетність до явищ, подій. Тоді вона стане внутрішнім
''Я'' людини. Виявлено, що з часом переконання людини набирають логічно-абстрактних форм і стають
важливими духовними орієнтирами в усіх сферах життєдіяльності людини. Розкриваючи методику
впровадження казкового матеріалу, В. О. Сухомлинський не тільки сам складав чудові, захоплюючі
казочки, а й навчав цього мистецтва своїх колег та учнів. Без казки, писав він, не можна уявити
дитинство. Першими творчими роботами дитини в початкових класах мають бути саме казки про те,
що бачить дитина, що її оточує, що вона переживає, що бере близько до серця.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/18640/1/35.pdf
Світельська-Дірко, С. В. (2015) Формування соціалізації засобами казки в учнів початкових класів у творах В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 170-174. ISSN 2076-6173