Запис Детальніше

Прогресивні ідеї у модернізації педагогічної освіти в розвинутих країнах світу

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прогресивні ідеї у модернізації педагогічної освіти в розвинутих країнах світу
Прогрессивные идеи модернизации педагогического образования в развитых странах мира
PROGRESSIVE IDEAS IN UPDATING TEACHER TRAINING IN DEVELOPED COUNTRIES
 
Creator Pazyura, Nataliya; National Aviation University
 
Subject
навчальні програми; неперервна освіта; педагогічна практика; підготовка учителів; професійна освіта
371.134

непрерывное образование; педагогическая практика; педагогическое образование; профессиональное обучение; учебные программы
371.134

curriculum; life-long learning; pedagogical practice; professional education; teacher
371.134
 
Description Представлено результати порівняльно-педагогічного аналізу особливостей педагогічної освіти, яка забезпечує високопрофесійну діяльність викладачів в розвинутих країнах світу. Особливо важливим є питання оновлення змісту навчання у вищих навчальних закладах відповідно до принципів особистісно-орієнтованого підходу, який націлений на розвиток особистості викладачів, їхньої професійної компетентності. Виявлено прогресивні ідеї у процесі професійного розвитку педагогів, а також роль співпраці між університетами, школами й професійними педагогічними організаціями. Особливу увагу приділено посиленню практичного компонента в навчальних програмах у процесі набуття майбутніми учителями теоретичних і практичних знань та навичок.
В статье представлены результаты сравнительного анализа особенностей педагогического образования, обеспечивающего профессиональную деятельность педагогов высокого уровня в развитых странах мира. Особенно острым является вопрос обновления содержания обучения в высших учебных заведениях в соответствии с принципами личностно-ориентированного подхода, который нацелен на развитие личности учителей, их профессиональной компетентности. Выявлены прогрессивные идеи в процесс профессионального развития педагогов, а так же роль сотрудничества между университетами, школами и педагогическими профессиональными организациями. Особое внимание уделяется усилению практического компонента в учебных программах в процессе приобретения будущими учителями теоретических и практических знаний и навыков.
The article presents the results of comparative pedagogical analysis of the peculiarities of teacher training, ensuring highly professional activity of teachers in some developed countries. Especially urgent question is the updating the contents of education in higher educational institutions according to the principles of personality-oriented approach targeted at development of teachers’ personality, their common and professional competence. It is directed at revealing progressive ideas in teachers’ professional development, the role of cooperation between universities, schools and teacher professional organizations. Special attention is paid to the strengthening practical component in curriculum in the process acquirement of theoretical and practical knowledge and skills.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-09-24
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/8879
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 63, № 2 (2015); 120-123
Вестник Национального авиационного университета; Том 63, № 2 (2015); 120-123
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 63, № 2 (2015); 120-123
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).