Запис Детальніше

THEORETICAL PRINCIPLES OF CONGESTION CONDITIONS RESEARCH

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THEORETICAL PRINCIPLES OF CONGESTION CONDITIONS RESEARCH
Теоретические принципы исследования возниконвения заторовых состояний
Теоретичні принципи дослідження виникнення заторових станів
 
Creator Pershakov, Valery; National Aviation University
Krotov, Roman; National Aviation University
 
Subject
allowing cycle; congestion queue; crossroad; traffic; vehicle
656.11.021.24:001.891.7(045)

заторовая очередь; перекресток; разрешающий сигнал; транспортный поток; транспортное средство
656.11.021.24:001.891.7(045)

дозволяючий сигнал; заторова черга; перехрестя; транспортний засіб; транспортний потік
656.11.021.24:001.891.7(045)
 
Description Recent years the number of vehicles on the roads increases continuously. This paper considers favorable factors of congestion. An example of a mathematical model of a situation of congestion on a regulated crossroad is provided. The dynamics of the queue congestion at crossroads, as well as its length is also showed.
В последние годы количество транспортных средств на автомобильных дорогах постоянно растет. В статье рассмотрены благоприятные факторы заторов. Представлен пример математической модели заторовой очереди на регулируемом перекрестке. Показана динамика заторовой очереди на перекрестках, а также ее длина.
В останні роки кількість транспортних засобів на автомобільних дорогах постійно зростає. У статті розглянуто сприятливі фактори заторів. Наведено приклад математичної моделі заторової ситуації на регульованому перехресті. Показано динаміку заторової черги на перехрестях, а також її довжину.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-09-24
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/8846
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 63, № 2 (2015); 34-39
Вестник Национального авиационного университета; Том 63, № 2 (2015); 34-39
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 63, № 2 (2015); 34-39
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).