Запис Детальніше

Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10235/
 
Title Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід
Professional self-development of future music teachers: synergistic approach
Профессиональное саморазвитие будущего учителя музыки: синергетический подход
 
Creator Бондаренко, Лариса Анатоліївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті розкрито особливості застосування синергетичного підходу у професійному саморозвитку майбутнього вчителя музики. За допомогою теоретичних методів дослідження проаналізовано наукову літературу, присвячену вирішенню цієї проблеми; визначено поняття професійного саморозвитку майбутнього вчителя музики. Застосування синергетичного підходу до інструментально-виконавської підготовки студентів дало змогу розглядати дану підготовку як цілісну систему, у її взаємозв’язку та взаємодії з іншими освітніми системами; виявляти всезагальні закономірності розвитку особистості, людства, науки та культури завдяки широкому міждисциплінарному синтезу.
In the article an author investigates the problem of forming the ability the future music teachers of professional self-development in the instrumental-performing training process. The article reveals the essence of professional self-development of future music teachers. The instrumental-performing training system is considered from the synergistic approach.Theoretical methods have been used for analysis of pedagogical literature considering the professional self-development of future music teachers. Based on both the study and analysis of scientific and educational literature they were defined features of the instrumental-performing training system from the standpoint of the synergistic approach.
В статье раскрыты особенности применения синергетического подхода в процессе профессионального саморазвития будущего учителя музыки. При помощи теоретических методов исследования проанализирована научная литература по теме исследования; дано определение профессиональному саморазвитию будущего учителя музыки. Использование синергетического подхода в инструментально-исполнительской подготовке позволило рассматривать данную подготовку как целостную систему в ее взаимосвязях и взаимодействии с другими системами; выявлять всеобщие закономерности развития личности, науки и культуры благодаря широкому междисциплинарному синтезу.
 
Date 2014
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10235/1/l_bondarenko_AMMOD_1_IM_%20ktmmm.pdf
Бондаренко, Лариса Анатоліївна (2014) Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід Ars musicae : музично-освітологічний дискурс : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - № 1. - С.18 - 22..